فرماندار یزد با بيان اينكه اختلاف سليقه اگر درست هدايت شود موجب پيشرفت می‌شود گفت: همه افراد جامعه بايد با حفظ وحدت و يكپارچگی به دنبال پيشرفت هر چه بيشتر كشور باشند.
کد خبر: ۲۲۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 13 May 2016
به گزارش تابناک یزد،محمود شاکری شمسی، در جلسه ابلاغ برنامه‌های سال ۹۵ حوزه مقاومت بسيج ۲ شهدای اداری شهرستان يزد با تبريک اعياد خجسته شعبانيه و گراميداشت ياد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به ويژه شهدای مظلوم مدافع حرم اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته دشمنان تكفيری با نيرنگ در شرايط آتش بس به منطقه خان طومال در حلب سوريه حمله کردند كه در اين اتفاق جمعی از مستشاران ايرانی به فيض شهادت نائل آمدند.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ به عنوان «سال اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری افزود: موضوع نامگذاری سال‌ها كه از سال ۷۳ از سوی ايشان آغاز شده است و در اين مدت ۲۲ سال معظم له قريب به ۶۰ درصد نام‌ها را بر مبنای اقتصادی انتخاب كرده‌اند.
شاری شمسی خاطرنشان كرد: اقتصاد مقاومتی به اقتصادی گفته می‌شود كه با تهديدها و تحريم‌های احتمال دچار چالش نشود و با نگاه به درون و تكيه به مردم و حضور بخش غير دولتی بتواند ضمن كاهش وابستگی به نفت به توسعه و صادرات كالاهای غيرنفتی بپردازد.
عالی‌ترين مقام اجرايی شهرستان يزد اضافه كرد: افزايش سطح بهره‌وری، بهينه مصرف كردن، استفاده از ظرفيت‌های علوم دانش بنيان و ... از ديگر ويژگی‌های اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: دولت تدبير و اميد نيز در راستای عملی کردن منويات مقام معظم رهبری اقدام به تشكيل كميته راهبردی اقتصاد مقاومتی به سرپرستی معاون اول رئيس جمهور نموده و شرح وظايف هر يك از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرايی را برای تحقق شعار سال تعيين كرده است.
شاكری شمسی در بخش ديگری از سخنان خود با تأكيد به اينكه بايد به دنبال واگذاری امور مردم و خود مردم باشيم افزود: در هر برهه‌ای از زمان و در هر اقدامی كه مردم حضور داشته‌اند كشور به توفيقات زيادی دست پيدا كرده است كه اوج آن را می‌تواند در هشت سال دفاع مقدس مشاهده نمود كه علی‌رغم حمله دنيای كفر به اين سرزمين با حضور مردم و بسيج همه تماميت ارضی كشور حفظ شد.
وی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی بايد به نحوی برنامه‌ريزی شود تا مسير سرمايه‌گذاری و حضور بخش غيردولتی در بخش‌های مختلف هموارتر شود.
فرماندار يزد اظهار کرد: در حال حاضر كشور نيازمند وحدت و همدلی است چرا كه دشمنان اين مرز و بوم با تفرقه افكنی در پی رسيدن به اهداف شوم خود هستند.
شاكری شمسی با بيان اينكه اختلاف سليقه اگر درست هدايت شود موجب پيشرفت می‌شود گفت: همه افراد جامعه بايد با حفظ وحدت و يكپارچگی به دنبال پيشرفت هر چه بيشتر كشور باشند.
وی افزود: امروز صنايع موشكی ايران جزو افتخارات اين سرزمين است كه اين مهم با همت و تلاش به دست آمده است.
فرماندار يزد به موضوع نقد از مسئولان نيز در اين جلسه اشاره كرد و افزود: باید با ارائه برنامه‌های عملیاتی و پرهیز از شعار، روحیه نقد پذیری در جامعه را تقویت کنیم.
شاكری شمسی با بيان اينكه هر كس به دنبال نااميدی مردم از نظام، حاكميت و دولت باشد با دشمنان همسو است تصريح كرد: نقد نبايد نااميدی را در جامعه به دنبال داشته باشد بلكه نقد سازنده می‌تواند ضمن گوشزد نمودن كاستی‌ها و كمبودها روحيه اميد را در بين آحاد مردم جامعه تقويت نمايد.
فرماندار يزد بر خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم تأكيد كرد و گفت: همه مسئولان بايد در راستای رضايتمندی مردم كه رضايت خداوند نيز در آن است، تلاش نمايند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار