کد خبر: ۲۲۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۸ 10 May 2016



بهرام بيرانوند نماينده مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي

















به گزارش تابناک لرستان به نقل از پایگاه یافته ،نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از مردم حوزه انتخابیه خود بابت کوتاهی های صورت گرفته در طی 4 ساله نمایندگی عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "بهرام بیرانوند" در نشست علنی یک‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته جانبار و پاسدار، در مورد تکمیل جاده تور بروجرد به وزیر راه تذکر داد و خواستار رفع این مشکل شد.
وی با بیان این که اجرا و تکمیل سدهای گله رود و آبسرده آرزوی مردم بروجرد است در این مورد به وزیر نیرو تذکر داد و بر رفع سریع‌تر این مشکل تاکید کرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم ضمن تذکری به وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت تکمیل بیمارستان آیت‌الله بروجردی تأکید کرد.
وی در تذکری به وزیر تعاون خواستار رفع مشکلات کارگران نساجی و سامان کاشی بروجرد شد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای بروجرد شد و در همین راستا به وزیر نفت تذکر داد.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، در پایان از مردم حوزه انتخابیه خود بابت کوتاهی‌های صورت گرفته در طی 4 ساله نمایندگی عذرخواهی کرد.
برجام تنها دستاورد دولت روحانی است
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام تقریبا تنها دستاورد دولت روحانی در طی سه سال گذشته است، گفت: دولت و مسببان برجام همانند باتلاق در برجام گیر افتاده‌اند.
وی ادامه داد: از آنجایی که حدود سه سال است برجام دستوری نداشته لازم است که به آن پرداخته شود شاید این چند ماه باقی‌مانده از عمر دولت صرف امر مفیدی غیر از مذاکره با آمریکا گردد؛ شاید این خسارت عظیم را دیگر آفتاب تابان، فتح الفتحوح و راه روشن نخوانند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: شاید از دو قطبی کردن جامعه بر مبنای موافق و مخالف برجام منصرف شود؛ در خصوص برجام باید گفت یک قرارداد آمریکایی است، سبک مذاکره آمریکایی بوده و در حال حاضر هم طرف حساب فقط آمریکا است.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه مذاکرات محرمانه و مفصل برجام باعث شد تقریبا صنعت هسته‌ای ایران متوقف و بعضا برچیده یا بتون‌ریزی شود، تصریح کرد: اما وعده‌های نسیه آمریکا فقط بر روی کاغذ ماند و تیم مذاکره‌کننده وسط بازار حیران و مستأصل توجیه‌کننده بدعهدی آمریکا و تحریم‌های نو به نو شدند.
بیرانوند با یادآوری اینکه آنچه از برجام برای ما باقی‌مانده دریچه‌ای رو به ناکجاآباد است، گفت: آنچه برای ما از برجام باقی‌مانده فقط یک دریچه است دریچه‌ای رو به ناکجاآباد؛ برجام برای آمریکایی‌ها ابزار فشار و خلع سلاح ایران است، برجام عینکی است که بر روی چشم هر کسی که باشد آمریکای دیوصفت را فرشته می‌داند و از کنار ذات و خوی استکباری آمریکا مستأصل عبور می‌کند و جنایات این کشور را فراموش می‌کند.
وی با بیان اینکه از دریچه برجام آمریکا کدخدا است، افزود: برجام با نتایج تقریبا هیچ، موجود ناقص‌الخلقه‌ای است که هزینه تولدش فراوان و هزینه نگهداری آن بیشتر است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن برجام و چرخاندن آن در دهان و اذهان جامعه برای برخی جنبه حیاتی و مرگ و زندگی دارد، یادآور شد: این برجام سراسر خسارت، الحق و الانصاف برای برخی بهانه و دستاویز خوبی است، تقریبا سراغ هر چه را که از دولت می‌گیری می‌گوید برجام یا پسابرجام؛ می‌گوییم دولت احمدی‌نژاد میلیون‌ها واحد مسکونی ساخت برنامه شما برای رفع نیاز مسکن مردم چیست؟ می‌گویند برجام، می‌گوییم برای اشتغال و معیشت جامعه چه‌کار کرده‌اید و برنامه شما برای آینده چیست؟ می‌گویند پسابرجام.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، افزود: می‌گوییم چه بر سر عزت و حرمت پاسپورت ایرانی آورده‌اید؟ می‌گویند برجام، می‌گوییم چه شد آن‌همه وعده‌های گشایش مرتبط با مذاکرات؟ می‌گویند پسابرجام.
بیرانوند با بیان اینکه رویای رئیس جمهور حل مشکلات، مسائل اشتغال و معیشت مردم با استفاده از امکانات غرب و گشایش ناشی از بهبود روابط با غرب بود، تصریح کرد: رویکرد روحانی تعامل سازنده با غرب و سیاست خارجی توسعه‌گرا بود؛ رویکرد ناپخته‌ای که به دیوار بلند بدعهدی و بدذاتی آمریکا برخورد نمود و در عمل بی‌حاصل بودن آن آشکار شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه آمریکایی‌ها با سیاست‌های ایران در منطقه و جهان مشکل دارند، ادامه داد: آمریکایی‌ها با اسلام انقلابی مشکل دارند با انقلاب اسلامی مشکل دارند با اسلام امام و شهدا مشکل دارند؛ در واقع آمریکایی‌ها با ملت مسلمان ایران و سیاست‌های کشور در منطقه و جهان مشکل دارند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، افزود: گویا برخی فراموش کرده‌اند اکثر مشکلات کشور ناشی از رفتار آمریکا است؛ روحانی با عبور از عدم تحقق وعده‌ها و بدعهدی آمریکا پس از مذاکرات و برجام می‌گوید با برجام سایه جنگ را از ایران دور کرده‌ایم؛ باید گفت منظور شما کدام جنگ است اقتصادی، فرهنگی، امنیتی یا سیاسی؟ همه این موارد که با شدت ادامه دارد اگر منظور جنگ نظامی است که قدرت بازدارندگی ایران مقتدر سال‌هاست این خیال خام را نابود کرده است.
وی با بیان اینکه محض اطلاع آقای روحانی باید بگویم به‌واسطه برجام پای دشمنان به ایران باز شد، گفت: چشمان نامحرم آن‌ها در مراکز حساس به صورت آنلاین مستقر شد، آمریکا در خواب هم نمی‌دید بتواند به راکتور اراک دست یابد اما برجام کاری کرد قلب راکتور اراک توسط خودی‌ها بتون شود؛ کدام جنگ می‌توانست برای آمریکایی‌ها دستاوردی داشته باشد
بیرانوند در پایان ضمن تذکری به رئیس جمهور یادآور شد: چرا به بهانه رد صلاحیت شدن یک فرد به شورای نگهبان فشار می‌آورید؟ چشم بگردانید شاید بتوان گناه بدعهدی آمریکا و کلاه گشاد برجام را هم بر گردن شورای نگهبان انداخت
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار