یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گردشگری یک اتفاق اشتغال آفرین است، اما باید با عوارضی که به آن ضربه می‌زنند برخورد کنیم برای مثال بايد متکدیان را جمع آوری و گدایان سمج را از سر راه این افراد برداریم و چهره شهر را از این افراد پاک کنیم.
کد خبر: ۲۲۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 07 May 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، نورالله صلواتی امروز (شنبه) در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: کمپین ترافیک باید در مناطق مختلف شهر تسریع پیدا کند و باید در تمام مناطق 15 گانه این موضوع تبیین شود چراکه به نظر می‌رسد که اگر همه گیر شود اتفاق خوبی به جریان بیافتد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به برخی پلاکاردها و بنرهای نصب شده در خیابان‌ها اشاره و گفت: باید محتوای این تبلیغات با جدیت بیشتری بررسی شود چرا باید در مرکز شهر اصفهان بنری نصب شود که روی آن نوشته باشد، سرگرمی بیشتر زندگی بهتر این موضوع با موازین دینی و هم‌چنین شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل خوانایی ندارد.

صلواتی به بحث گردشگری اشاره کرد و افزود: گردشگری یک اتفاق اشتغال آفرین است، اما باید با عوارضی که به آن ضربه می‌زنند برخورد کنیم برای مثال بايد متکدیان را جمع آوری و گدایان سمج را از سر راه این افراد برداریم و چهره شهر را از این افراد پاک کنیم.

وی گفت: کسبه‌ها رفتارشان در برخی مواقع با توریست‌ها نگران کننده است و در این زمینه به شدت نیازمند فرهنگ سازی هستیم.

هم‌چنين یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید در خصوص چرایی تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری بیش از اندازه در استان اصفهان چاره‌ای اندیشه شود.

عدنان زادهوش با اشاره به هفته کارگر، اظهار کرد: امروز تعطیلی کارخانه‌های کوچک و بزرگ جای بسی نگرانی دارد و در کنار آن آمار بالای بیکاری به شدت نگران کننده تر است و متاسفانه در این زمینه پاسخگوي مشخصي وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار اصفهان هنوز در خصوص علل افزایش بیکاران جواب قانع کننده‌ای نداده است، افزود: باید در خصوص چرایی تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری بیش از اندازه چاره‌ای اندیشه شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به هفته معلم اشاره کرد و افزود: افرادی که مطهری را به شهادت رساندند فاسد نبودند بلکه نماز خوان بودند، اما آن‌ها افرادی جاهل بودند و جهل مقدس داشتند و اینجاست که گفته می‌شود علمی که با تربیت همراه نباشد ضررش از سودش بیشتر است.

زادهوش تصریح کرد: در نظام فعلی آموزش و پرورش متاسفانه پرورش فراموش شده است و علم تنها فاجعه بار است و باید در کنار علم حتماً پرورش باشد.

وی به بحث کتاب و کتاب‌خوانی و نمایشگاه کتاب تهران اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه یک نمایشگاه بسیار خوب است و از سراسر کشور افراد زیادی را به خود جذب می‌کند، اما باید به داد کتاب فروشی‌های اصفهان برسیم واولویت کتاب فروشی‌های اصفهان باشد،  چرخ فروش و اقتصاد کتاب فروشی‌های شهر را بچرخانیم و موجب رونق کتاب و کتابخوانی در اصفهان شویم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در سال جاری مثل سال قبل خط کشی خیابان‌ها یک ماه بیشتر دوام نداشت و پاک شده است و باید سؤال شود آیا بهتر نیست فكري براي اين موضوع كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار