با گذشت 19 ساعت از رای گیری دور دوم؛
تابناک: مامی جزئیات فعالیت های مخرب و بی اخلاقی در جریان انتخابات از سوی پلیس فتا در شهرضا مورد پیگیری قرار گرفته و پس از بررسی نهایی مصادیق تخلف از سوی مراجع قضایی مورد پیگیری نهایی قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۲۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 29 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، با گذشت 19 ساعت از برگزاری انتخابات در دو حوزه شهرضا و سمیرم در استان اصفهان همزمان با 21 استان کشور، مورد امنیتی خاصی تاکنون گزارش نشده است و انتخابات به صورت سالم در حال برگزاری است.

محسن گلابی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: از نخستین ساعات صبح امروز تمامی عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی فعال در حوزه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان فعالیت خود را به شکل رسمی در سطح ۱۳۲ شعبه اخذ رای آغاز کردند و تاکنون تمامی مراحل اجرایی به شکل مطلوب در مرحله اجرایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید استاندار اصفهان از سطح برخی شعبات اخذ رای در شهرضا گفت: در جریان این بازدیدها استاندار اصفهان با اشاره به مشارکت چشم گیر مردم شهرضا در مرحله نخست برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از روند برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه اظهار رضایت داشت.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه براساس تجربیات گذشته میزان حضور مردم در شعب اخذ رای در ساعات پایانی انتخابات افزایش می یابد،بیان داشت: هرگونه تمدید زمان برگزاری انتخابات پس از ساعت ۱۹ مستلزم موافقت و اخذ مراجع مسئول است.

وی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر چگونگی برخورد با برخی مصادیق بد اخلاقی انتخاباتی در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در این حوزه انتخابیه گفت: تمامی جزئیات فعالیت های مخرب و بی اخلاقی در جریان انتخابات از سوی پلیس فتا در شهرضا مورد پیگیری قرار گرفته و پس از بررسی نهایی مصادیق تخلف از سوی مراجع قضایی مورد پیگیری نهایی قرار می گیرد.

گلابی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم شهرضا در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی ۶۴ درصد بوده است، عنوان کرد: براساس پیش بینی های انجام گرفته میزان مشارکت نسبت به دور نخست تفاوت چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه نتیجه نهایی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان پس از شمارش آرا از سوی مرجع مسئول اعلام می شود، افزود: برهمین اساس از مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه انتظار می رود از هرگونه گمانه زنی در خصوص نتیجه انتخابات تا اعلام نتیجه نهایی پرهیز داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار