کد خبر: ۲۲۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 29 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،بهرام رشید نیا ، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان درجمع خبرنگاران با بیان اینکه همه امکانات لازم همچون مرحله اول انتخابات برای استقرار خبرنگاران جهت پوشش اخبار انتخابات در دور دوم نیز درنظر گرفته شده است گفت : هشتاد کارت ویژه برای تردد خبرنگاران به ساختمان ویژه استقرار خبرنگاران صادر شده است و برای تیم اطلاع‌رسانی صدا و سیمای لرستان نیز 15 کارت ویژه تردد صادر شده که تحویل خبرنگاران شده است.

رشید نیا افزود: اینترنت و رایانه نیز در محل استقرار خبرنگاران در نظر گرفته شده و خبرنگاران به همراه مقامات ارشد استانداری که به محل شعبه‌ها می‌روند می‌توانند به شعبه‌ها بروند و وسایل ایاب و ذهاب برای خبرنگاران برای تردد به همراه مقامات ارشد استانداری در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان خاطر نشان کرد: از زمان شروع انتخابات و تا پایان کامل زمان و اعلام نتایج شمارش آراء خبرنگاران می‌توانند در محل ویژه استقرار خبرنگاران در استانداری لرستان حضور داشته باشند.

رشیدی‌نیا با بیان اینکه 769 شعبه اخذ رأی در سه حوزه انتخابیه استان لرستان وجود دارد، گفت: در خرم‌آباد 289 شعبه، 54 شعبه در شهرستان چگنی، 238 شعبه در بروجرد، 113 شعبه در دورود، 75 شعبه در ازنا وجود دارد.

وی درباره ضرورت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد: ٧ اسفند ١٣٩٤، تداوم حرکت مردمی در جهت تحقق آرمان‌های همیشگی جامعه بوده است.

رشید نیا گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات همیشه به عنوان یک نشان تاریخی بر تارک جمهوری اسلامی ایران باقی می‌ماند.

وی یاد آور شد: انتخابات اخیر و مشارکت گسترده مردم ناشی از خردورزی و درک جمعی همه نخبگان سیاسی، مذهبی، ملی و بالاخص مردم ایران است.

وی با بیان اینکه تحقق کامل و تداوم اهداف اعتدال و توسعه نیازمند حضور گسترده مردم ایران در ١٠ اردیبهشت است، گفت: یکی از مهمترین اقدامات مردم ایران در دوره پسابرجام مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات لرستان اظهار کرد: این اقدام، زمینه تعامل و گفتمان بیشتر را میان ارکان داخلی حاکمیت در جهت تداوم و بهبود امنیت اجتماعی - اقتصادی و سیاسی کشور محقق می‌سازد.

بهرام رشیدی‌نیا تاکید کرد: مردم ایران همچون گذشته ثابت خواهند کرد که مطالبات آنها برای برقراری عدالت و پایان دادن به مشکلات اداری و ساختاری از مجرای صندوق‌های رای می‌گذرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار