کد خبر: ۲۲۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 27 April 2016
به گزارش تابناک یزد، رئیس کمیسیون خدمات شهری یزد با اشاره به ضرورت ایجاد مسیری برای ورزش و سلامت مردم یزد، گفت: رودخانه یزد به جاده سلامت تبدیل می‌شود.
 سپنتا نیکنام در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که به مناسبت هفته شوراها برگزار شد اظهار داشت: یکی از فعالیتهای کمیسون خدمات شهری بحث اجرائیات خماتی است که از جمله این موارد می‌توان به جمع‌آوری متکدیان اشاره کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات اداره اجرائیات بحث نیروی انسانی و خدمات است و باید سعی کنیم که نیروهای اجرایی ما از سطح کاری و امکاناتی خوبی برخوردار شوند.

عضو شورای شهر یزد تصریح کرد: سعی شده که برای خرید خودروی مناسب برای اداره اجراییات بودجه مناسبی در حدود 2 میلیارد تومان در نظر بگیریم و همچنین در زمینه نیروی انسانی هم اقداماتی انجام دهیم تا مشکلات این بخش هم مرتفع شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر یزد با بیان این مطلب که موضوع دیگر بحث فضای سبز یزد است، گفت: پارک شادی یزد یکی از مشکلاتی است که در استان یزد وجود دارد و واقعا این پارک برای استان یزد شرم‌آور است.

وی موضوع پارک شادی یزد را مهم‌تر از بحث زیرگذر و روگذر دانست و گفت: باید بودجه خوبی برای این پارک در نظر بگیریم چرا که این پارک با شان شهر یزد تطبیقی ندارد.

نیکنام تصریح کرد: منظر شهری چهارمین اولویت کمیسیون خدمات شهری است که مباحثی از جمله حصارکشی زمینهای رها شده، ساماندهی تابلوها، نقاشی دیواری و مواردی از این قبیل از جمله دیگر برنامه‌های این کمیسیون در امسال است.

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه تمام پزشکان بلوار طالقانی یک تابلو هماهنگ را تا پایان اردیبهشت نصب می‌کنند، گفت: جاده سلامت یکی دیگر از اولویت‌های این کمیسیون است که بحث رودخانه یزد را که از بلوار دانشجو تا بلوار جمهوری امتداد دارد، برای این جاده در نظر گرفته‌ایم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار