کد خبر: ۲۱۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


با تکمیل 2880 واحد مسکن مهر در شهرستان نظرآباد بهره‌برداری از این واحدها آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اجرای پروژه‌ مسکن مهر از جمله بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی در کشور به شمار می‌آید که تاکنون ده‌ها هزار واحد از آن تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

در استان البرز این پروژه با جدیت در حال پیگیری بوده و عصر امروز نیز 2880 واحد مسکن مهر در شهرستان نظرآباد، پس از تکمیل در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

در مراسمی که به همین منظور و با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستان نظرآباد برگزار شد، بهزاد رسولی‌زاده معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: بنیاد مسکن با جدیت پیگیر تکمیل واحدهای باقی مانده است و در تلاش هستیم ظرف مدت زمانی پیش‌بینی شده، این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی افزود: واحدهای مسکن مهر ساخته شده در شهرستان نظرآباد متراژ‌های مختلفی داشته و واحدهای 70 تا 77 متری امروز تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: این پروژه در زمینی به وسعت بیش از 40 هکتار اجرا شده است.

رسولی‌زاده گفت: زیربنای کل پروژه در شهرستان نظرآباد بالغ بر 215 هزار متر مربع است که برای تکمیل آن اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال از طریق ارائه تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی بیان داشت: تاکید ویژه‌ای داشتیم که واحدها پیش از تحویل به متقاضیان از خدمات شهری مناسب به ویژه آب، برق، گاز و فاضلاب شهری برخوردار بوده و پیش از آنکه این خدمات تکمیل شود، از تحویل واحدها به متقاضیان خودداری کردیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز با بیان اینکه برای تکمیل پروژه 2880 واحدی مسکن مهر در نظرآباد اعتباری بالغ بر 720 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: هر یک از متقاضیان آورده‌ای حدود 90 تا 180 میلیون ریال داشتند.

رسولی‌زاده همچنین به خدمات موجود به واحدهای فوق اشاره کرد و گفت: احداث واحدهای آموزشی از جمله اولویت‌های پروژه مسکن مهر در نظرآباد بود و برای این منظور 9 واحد پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یک واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و یک واحد نیز پیشرفت 40 درصدی دارد و در تلاش هستیم تا ساخت 7 واحد آموزشی باقی مانده را آغاز کنیم.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: ساخت فضاهای ورزشی، پارک و بوستان، واحدهای تجاری و بازارچه نیز در دستور کار قرار دارد.

رسولی‌زاده در پایان گفت: همچنین یک مسجد نیز در این مجموعه احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار