فردی که با به دست آوردن شماره بانکی و رمز دوم کارت عابربانک پسرعموی خود دست به برداشت غیرمجاز شش میلیون ریالی از حساب وی زده بود توسط کارآگاهان پلیس فتا یزد دستگیر شد.
کد خبر: ۲۱۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 23 April 2016
به گزارش تابناک یزد، سرهنگ حسین رضایی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: چندی قبل فردی با در دست داشتن مرجوعه قضائی به این پلیس مراجعه و از سرقت مبلغ شش میلیون ریال از حساب بانکی اش طرح شکایت کرد.

وی ادامه داد: با طرح این شکایت، کارآگاهان پلیس فتا اقدام به بررسی موضوع کرده و متوجه شدند که سارق با استفاده از حساب شاکی اقدام به خرید کارت شارژهای تلفن همراه برای خود کرده است.

سرهنگ رضایی افزود: تحقیقات بیشتر کارآگاهان پلیس فتا نشان داد سارق که از این شماره برای تایید پروفایل فیس بوک خود  استفاده کرده دارای هویت مشابه شاکی است.

رضایی گفت: شاکی پرونده زمانی که در مقابل هویت متهم قرار گرفت اعلام کرد این اسم مربوط به پسر عمویش است که در یک روستا زندگی می کند. 

وی ادامه داد: با طرح این ادعا، متهم به هویت "ه.م" 22 ساله دستگیر و در بازجویی ها به برداشت غیرمجاز شش میلیون ریال از حساب بانکی پسرعمویش اعتراف کرد.

متهم به افسر پرونده گفت: یک روز که برای انجام کاری به شهر آمده بودم برای استراحت به منزل پسرعمویم رفتم. او از من درخواست کرد برایش شارژ تلفنی خریداری کنم و من هم با استفاده از این فرصت، شماره کارت بانکی و رمزدوم وی را برداشتم و از آن طریق اقدام به خرید شارژ برای خودم می کردم.

رئیس پلیس فتا استان یزد در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا یادآورد شد: شهروندان از قرار دادن شماره کارت حساب بانکی و همچنین رمز دوم کارت عابربانک خود به دیگران خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار