تابناک: رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از حذف عوارض ساخت هتل در اصفهان و تهران خبر داده است. رییس اتحادیه هتلداران استان اصفهان می‌گوید، این دستور از اوایل سال 93 در حال اجرا است و 20 درخواست جدید برای ساخت هتل داده شده است.
کد خبر: ۲۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 11 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی نریمانی خبر رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری را تأیید کرد و گفت: در تعاملی بین شهرداری و مجمع گردشگری اصفهان از اوایل سال 93 عوارض ساخت هتل در اصفهان صفر شد و از آن زمان تا کنون 20 درخواست جدید برای ساخت هتل در اصفهان داده شده است.

او از سوی دیگر به عوارض پسماند که شهرداری از هتل‌ها دریافت می‌کند، اشاره کرد و افزود: وقتی هتل‌ها مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت می‌کنند که بخشی از این مالیات به شهرداری می‌رسد، پس چرا باید شهرداری دوباره عوارض پسماند دریافت کند؟! مگر هتل‌ها چه خدماتی از شهرداری دریافت می‌کنند که حالا شهرداری به بهانه‌های مختلف چنین عوارض‌هایی را تعیین می‌کند؟

نریمانی تأکید کرد: شهرداری و هر نهاد و ارگان دیگری باید به گردشگری کمک کند. باید راه‌کارهایی دنبال شود که صنعت گردشگری فعال شود و توسعه پایدار یابد. توسعه پایدار، یعنی گردشگری از این حالت فصلی خارج و فراگیرتر شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار