نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: آمریکا تجسم حرکت شیطان است، مسلمانان آن را دجال می‌نامند و ما مسیحیان آن را ضدمسیحی، ما در روسیه به این نیاز داریم که بدانیم قدرت حقیقی مخصوص خداست و آن را رواج بدهیم.
کد خبر: ۲۱۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 15 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، پرونده پلیس شهید در راه مبارزه با مواد مخدر، سرریز شدن سد زاینده رود از شایعه تا واقعیت، حرف های فیلسوف مشهور روس در اصفهان درخصوص امریکا و.... از جمله عناوین مهم خبری در هفته ای که گذشت بود.

**رسیدگی به پرونده پلیس شهید خارج از نوبت

احمد خسروی وفا اظهار کرد: پرونده شهادت شهید اصغر قضاوی که در حین انجام وظیفه و در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان نائین به درجه رفیع شهادت نائل شد، به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و در کمترین زمان منتهی به صدور رأی خواهد شد.

وی افزود: در این پرونده چهار نفر دستگیر و با حکم بازداشت موقت هم‌اکنون در زندان بسر می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان داشت: دستگاه قضایی استان با اشرار و قاچاقچیان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه به‌شدت برخورد خواهد کرد و متهمان این پرونده پس از صدور رأی نهایی به مجازات قانونی خود خواهند رسید.

**برقراری ارتباط با شیطان بزرگ مساوی با "گام خودکشی"!
الکساندر دوگین، فیلسوف روس، هر قیام یا انقلاب مقدس به‌دنبال نابود کردن باطل، از بین بردن شیطان و بی‌عدالتی است و همه این اقدامات با توجه به در نظر گرفتن فرمان الهی است، انقلاب اسلامی ایران نیز دقیقاً علیه رضاشاه پهلوی انجام شد و شاه به‌عنوان ابزار شیطان بزرگ بود البته تمدن‌های جدید غربی ذاتاً "شیطانی" هستند، این به این دلیل است که قدرت خدا را منکر می‌شوند.

دوگین خاطرنشان کرد: هر گامی را که در راستای برقراری ارتباط با شیطان بزرگ برداشته شود می‌توان «گام خودکشی» نامید و این برای 2 کشور ایران و روسیه فرقی نمی‌کند و به‌نوعی خیانت است.

فیلسوف مشهور روسی بیان کرد: آمریکا تجسم حرکت شیطان است، مسلمانان آن را دجال می‌نامند و ما مسیحیان آن را ضدمسیحی، ما در روسیه به این نیاز داریم که بدانیم قدرت حقیقی مخصوص خداست و آن را رواج بدهیم.

وی افزود: مهم نیست که ایران و یا روسیه دوباره تحریم خواهند شد، آنچه مهم است، این بوده که باید یک اتحاد معنوی علیه دجال وجود داشته باشد و به‌عنوان گروه‌های خدایی اقدام کنیم، ما همه باید یک‌طرف جنگ بوده و در طرف لشکر خدا باشیم، نه اینکه تنها منافع مشترک بین ایران و روسیه برای ما اهمیت داشته باشد. بنده نیز توسط آمریکا به‌دلیل تفکراتم و اینکه توانستم حقیقت دشمن را نشان دهم، تحریم هستم نه به‌دلیل زمینه‌های تجاری، سیاسی و یا نظامی.

**برنامه اضطراری اصفهان برای همه مصرف کنندگان آب

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه برنامه‌ اضطراری برای بخش کشاورزی تهیه شده است، افزود: این برنامه برای بخش صنعت نیز در حال انجام است و باید برای آب شرب نیز برنامه‌ اضطراری از ابعاد کمی و کیفی تدوین شود تا با کمترین خسارت از این شرایط سخت عبور کنیم.

**سریز زاینده رود شایعه است

مسعود میرمحمدصادقی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر سرریز شدن سد زاینده‌رود در پی بارندگی‌های اخیر خوزستان اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و فکر می‌کنم اعلام این خبر اشتباه برخی شبکه‌ها بوده است.

وی افزود: حجم آب ذخیره شده در سد زاینده‌رود در حال حاضر فقط 260 میلیون مترمکعب است و اگر بخواهد سرریز کند این مقدار آب باید به یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعب برسد.

**مالکان سینما فلسطین با کلنگ به جان سینما افتادند!

رییس سازمان توسعه سینمایی سوره به وضعیت سینما فلسطین در چند سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در حدود چهار سال اخیر چراغ این سینما خاموش بود و مالکان وقت آن با کلنگ به جان این سینما افتاده بودند.

حمزه زاده اضافه کرد: سینماها صرفا چند متر زمین با یک سقف و چند چراغ نیستند بلکه سینماها یک اتمسفر هستند. اتمسفری که بهترین خاطرات در آن شکل گرفته اند. اتمسفری که بازگشت دوباره به آن ها زنده ساختن خاطره ها را ایجاد خواهد کرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار