فرمانده انتظامی لرستان :
سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامي استان ، از دستگيري سارق حرفه اي وجه نقد و زيور آلات به ارزش 5 ميليارد ريال ، در "خرم آباد" خبر داد.
کد خبر: ۲۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 13 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامي استان ، از دستگيري سارق حرفه اي وجه نقد و زيور آلات به ارزش 5 ميليارد ريال ، در "خرم آباد" خبر داد.

برپایه این گزارش ،سردار"محمد قنبري" به خبرنگاران گفت : با مراجعه يک شهروند به پليس آگاهي استان و اعلام اينكه منزلش در حالي که خالي از سكنه بوده مورد دستبرد سارقان قرار گرفته و مقاديري زيور آلات و وجه نقد به ارزش 5 ميليارد ريال از وي سرقت شده ، که با توجه به حساسيت موضوع ، پيگيري پرونده به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: با هماهنگي مقام قضائي و تحقيقات فني و ميداني در اين راستا توسط ماموران آگاهي استان آغاز شد.

قنبري خاطر نشان کرد : ماموران با کارهاي اطلاعاتي ، موفق به شناسايي و دستگيري يک نفر سارق حرفه اي و سابقه دار داراي سوابق متعدد کيفري ، شدند که در بازجويي بعمل آمده به 10 فقره سرقت منزل اعتراف و مبلغ 5 ميليارد ريال زيور آلات و وجه نقد از وي کشف شد.

وی ادامه داد: سارق در محل هاي آپارتمان نشين و اماكن داراي ساختمان هاي چند طبقه با حركات عجيب و آكروباتيك ، خود را از بالاي منازل به داخل خانه ها رسانده و اقدام به سرقت طلا و وجه نقد کرده است.

فرمانده انتظامی لرستان ،در پايان به سارقان هشدار داد که فعاليت مجرمانه آنان از چشمان تيز بين پليس پوشيده نخواهد ماند و.

همچنين سردارمحمد قنبری به شهروندان توصيه کرد : که منازل و اماکن خود را به سيستم هاي ايمني و بازدارنده مجهز نموده تا فرصت سرقت را از سارقان سلب نمايند.

منبع: تابناک
برچسب ها: پلیس ، امنیت ، شهروندان ، سارق
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار