تابناک: معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از طنین زنگ انقلاب در ۷۳ مدرسه شاهد استان خبر داد و گفت: این مراسم به صورت ویژه در مدرسه کیهان شهر اصفهان و با حضور مسوولان آموزش و پرورش و بنیاد شهید استان اصفهان برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 01 February 2015

به گزارش تابناک سید علی قریشی در گفت‌وگو با ایمنا ضمن تشریح برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید استان اصفهان در دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در روز ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷، زنگ انقلاب در ۷۳ مدرسه شاهد استان اصفهان نواخته می‌شود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه ‌های فرهنگی از جمله نمایشگاه عفاف و حجاب در ایام الله دهه فجر و در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: اجرای تئاتر و سرود دانش آموزی نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تصریح کرد: آیین مهمانی لاله‌ها نیز روز ۱۶ بهمن ماه در گلزارهای شهدای سراسر استان و با حضور ویژه دانش آموزان برگزار شده که عطرافشانی و قبور شهدا از برنامه های ویژه این مراسم است.

قریشی به تجلیل از فجرآفرینان و خانواده‌های معظم شهدا در این ایام اشاره کرد و بیان داشت: این مراسم همچنین در قالب دیدار و عیادت از ایثارگران و در مراکز توانبخشی استان اصفهان از جمله مرکز شهید مطهری اصفهان، مرکز توانبخشی امام حسین(ع) در شهرستان خمینی شهر، بیمارستان شهید رجایی نجف آباد و مرکز توانبخشی خاتم الانبیاء در شهرستان کاشان و توسط دانش آموزان انجام خواهد شد.

وی دعوت از راویان ایثارگر و بیان خاطرات انقلاب در مدارس شاهد استان اصفهان را نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار