وزیر آموزش و پرورش:
تابناک: وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در هیات دولت به تصویب رسیده و برای اجرای آن نیاز به مصوبه مجلس شورای اسلامی نیست.
کد خبر: ۲۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 09 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی اصغر فانی روز پنجشنبه در جمع فرهنگیان اردستان با بیان اینکه این طرح در سالجاری اجرایی می شود، اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش شایستگی و مهارت ها و ارتقای انگیزه کاری برای معلمان اجرایی می شود.

وی در خصوص اعتراض به این طرح گفت: شاخص های رتبه بندی هنوز قطعی نشده و این اعتراض هم وارد نیست و معلمان معترض نیز می توانند پیشنهادات خود را برای لحاظ در شاخص های رتبه بندی ارائه کنند.

وی از راه اندازی پژوهش سرا در مناطق مختلف آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تامین فضای پژوهش سرا به عهده مناطق است اما وزارتخانه آن را تجهیز می کند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در خصوص تامین نیروی انسانی این وزارتخانه تصریح کرد: امسال پنج هزار نفر در آموزش و پرورش استخدام می شوند.

وی اولویت در استخدام را بومی پذیری و جذب فرزندان فرهنگیان بیان کرد.

فانی گفت: در تلاش هستیم برای احقاق حقوق فرهنگیان تبعیض بین آنان با سایر کارکنان دولت را بتدریج کاهش دهیم که در همین راستا امسال در احکام فرهنگیان امتیازات از 800 به 1500 افزایش یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از وجود 110 مدرسه تک دانش آموز در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج هزار مدرسه با کمتر از پنج دانش آموز نیز در کشور وجود دارد.

براساس این گزارش استخر ذخیره آب کشاورزی مدرسه شبانه روزی توحید اردستان با حضور وزیر آموزش و پرورش با مساحت 750 مترمربع و عمق سه متر با هدف تامین آبیاری تحت فشار درختان و محوطه این مدرسه با هزینه ساخت 500 میلیون ریال توسط خیر اردستانی افتتاح شد.

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به شهرستان اردستان با حضور در گلزار شهدای شهر زواره نسبت به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

شهرستان اردستان با حدود 45 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
در همین راستا امسال در احکام فرهنگیان امتیازات از 800 به 1500 افزایش یافته است.
این قسمتش دروغه 1300 شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار