رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد نمادی از اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۰۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹ 03 April 2016
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد نمادی از اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، دکتر نوذر قنبری در دیدار با اساتید، پرسنل و کارکنان دانشگاه آزاد کرمانشاه که در محل مسجدالغدیر این دانشگاه برگزار شد، به تبیین شعار سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) پرداخت.

رییس دانشگاه آزاد کرمانشاه ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سال جدید تلاش مجموعه دانشگاه این است که فرموده مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 95 را مبنای کار قرار دهیم و تلاش کنیم تا در تمام زمینه‌ها این شعار تحقق یابد.

قنبری، دانشگاه آزاد اسلامی را نوعی اقتصاد مقاومتی معرفی و تصریح کرد: در سال جدید وظیفه ما در دانشگاه تلاش و حرکت به سمت دانشگاهی از جنس نسل جدید است. نسلی که در آن رویکرد تولید و تبدیل علم به ثروت عملیاتی شود تا اقدام و عمل اقتصاد مقاومتی در آن نهادینه شود.

دبیر هیئت امنای استان کرمانشاه در خصوص فعالیت‌های سال 94 واحد کرمانشاه گفت: در سال 94 با تلاش و پشتکار همکاران موفقیت‌های خوب و مهمی از جمله افزایش شش هزار متر مربعی فضای آموزشی، تاسیس و راه اندازی رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی، تاسیس و راه‌اندازی دانشکده پرستاری و پیراپزشکی با رشته‌های پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط کشب کردیم که در سایه تلاش و همت تمامی همکاران تحقق یافته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار