کد خبر: ۲۰۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 03 April 2016

به گزارش تابناک یزد،کارشناس پيشبين هواشناسی استان یزد با ارائه گزارش بارندگي‌هاي اخير در استان، كاهش دماي امشب استان و بروز يخبندان به ويژه در مناطق كوهستاني و پس از آن براي روزهاي آتي روند افزايشي دما را پيش‌بيني كرد.


"محمدرضا شیرغلامی"  با اشاره به جبهه ناپايدار جوي مستقر بر آسمان استان و بروز بارش‌هاي پراكنده در استان، بيشترين اين بارش‌ها را با 11.5 درصد مربوط به شهرستان اردكان اعلام كرد.

وي به بارندگی 4.9 ميليمتري شب گذشته‌ي شهر يزد نيز اشاره كرد و گفت: كمترين بارندگی استان نيز با 3.5 ميلي‌متر از شهرستان تفت گزارش شده است.

شيرغلامي در مورد پيش‌بيني هواي استان در روزهاي آتي، اظهار كرد: دماي هواي استان امشب به ويژه در مناطق سردسیر و کوستانی به زیر صفر خواهد رسيد ولي در روز‌هاي آينده روند گرم شدن را در پيش خواهد گرفت.

وی نسبت به خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی در مناطق کوهستانی استان به دنبال كاهش دماي هوا هشدار داد.

اين كارشناس هواشناسي، سردترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته را با دمای منهاي چهار و پنج درجه سانتيگراد به ترتيب مربوط ده‌بالا و بیداخوید در شهرستان تفت و گرمترین نقطه استان را بافق با دمای 25 درجه اعلام كرد.

شيرغلامي با اشاره به بارش برف در روزهای ابتدای سال جدید در استان، افزود: بیشترین میزان بارش برف در استان مربوط به خرانق با 7 سانتی‌متر و کمترین میزان بارش برف در استان با 2 و 2.5 سانتی‌متر مربوط به شهرستان‌های میبد و تفت بوده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار