معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از مراجعه افزون بر دو هزار نفر به خیمه های نماز در تعطیلات امسال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷ 01 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، حامد صدیقی افزود: یکی از برنامه های مهم این جمعیت در بعد فرهنگی در کنار ارائه خدمات مختلف به مسافران در قالب طرح نوروزی امسال برپایی خیمه های نماز بوده است .
وی با بیان اینکه این خیمه ها در مکان هایی که مسافران دسترسی به مسجد و یا نمازخانه جهت اقامه نماز ندارند برپا شده است ادامه داد: تلاش شده تا محیط مناسب جهت اقامه نماز به صورت جماعت نیز در بسیاری از این خیمه ها فراهم شود.
این مسوول اظهار داشت: در قالب فعالیت خیمه های نماز که در اکثر مبادی ورودی و خروجی شهرها و جاده های اصلی و فرعی استان یزد برپا شده است نسبت به توزیع اقام فرهنگی مورد نیاز نیز اقدام شده است .
صدیقی گفت: فعالیت خیمه های نماز طرح نورزوی هلال احمر استان یزد از 25 اسفندماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات در 15 فروردین ماه نیز ادامه دارد .
وی با اشاره به مشارکت 1000نفر از جوانان عضو هلال احمر استان در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی گفت: تاکنون 197 هزار نفر مسافر از خدمات جمعیت هلال احمر استان یزد در پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سراسر استان بهره مند شده اند.
استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد و دارای شش هزاراثر تاریخی و فرهنگی است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار