بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: از آنجايي که بسياری از منازل مردم در اين ايام خالي از سکنه است، تمام کلانتری های شهر اصفهان در آمادگي 50 درصدی به سر مي برند.
کد خبر: ۲۰۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 22 March 2016

به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

علی رحمتی پیرامون حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در صبح امروز، اظهار کرد: ساعت یک بامداد صبح امروز همزمان با بارش شدید باران به دلیل لغزندگی سطح جاده در محور استان اصفهان به تهران شاهد واژگونی یک دستگاه اتوبوس بودیم که در این سانحه دلخراش متأسفانه یکی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست داد و 38 نفر دیگر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومین شامل 26 مرد و 10 زن بودند که در حین امدادرسانی به مصدومین، دو نفر از همکاران عزیز ما در صحنه نیز دچار حادثه جرحی شدند که حال همه این مصدومان رضایت‌بخش اعلام می‌شود.

رئیس مرکز پایش مراقبت‌های پزشکی اصفهان توزیع مصدومان این حادثه را در مراکز درمانی استان اصفهان به شرح زیر اعلام کرد: بیمارستان غرضی 13 نفر، مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله کاشانی 9 نفر، مرکز آموزشی درمانی امین هفت نفر و بیمارستان گلدیس 9 نفر است.

دستگیری شش نفر از اراذل کاشان در ایام نوروز

سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین گفت: ماموران این فرماندهی با رصد و پیگیری اقدامات مجرمانه 6 نفر از اراذل و اوباش شهرستان را در اجرای طرح ضربتی و عملیاتی دستگیر کردند.
وی افزود: این افراد عامل شرارت، درگیری و سرقت بوده که پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ پورغلامحسین خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس بخصوص در ایام تعطیلات نوروزی است و از شهروندان خواست: هرگونه تحرک اراذل و اوباش و نیز اقدامات مجرمانه آنان از طریق فوریت های پلیس 110 را با ما در میان بگذارند.

واژگونی چهار خودرو در محور نایین

فرمانده انتظامی نایین گفت: براثر واژگونی چهار دستگاه خودرو در جاده محور های مواصلاتی نایین سه نفر مصدوم شدند.

سرهنگ نبی الله سواد کوهی افزود: این حادثه ها در 24 ساعت گذشته رخ داد.

وی بیان داشت: حادثه دیدگان این سانحه با آمبولانس اورژانس جاده ایی به بیمارستان حبیبیان نایین انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی نایین با بیان اینکه بیشترین حوادث در محورهای شهرستان مربوط به واژگونی خودرو است، یادآور شد: خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز و صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی، حادثه سازترین تخلفات در محورهای این شهرستان به شمار می روند.

آماده باش 50 درصدی کلانتری های اصفهان

فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان گفت: تا اين ساعت کاهش خوبي در کاهش جرايم و تخلفات نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده است که اميدواريم اين روند تا پايات تعطيلات ادامه داشته باشد.
 
به گزارش کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد هماهنگی سفر شهر اصفهان، سرهنگ حسن ياردوستي در بازديد از کمپ مسافرتي باغ فدک با بيان اين که در چند سال گذشته با تعامل با شهردار محترم اصفهان هيچگونه مشکل امنيتي و نارضايتي در باغ فدک وجود نداشته، اظهار کرد: در شهر اصفهان هم در نقاطي همچون تفرجگاه ها، پارک ها و مکان های ديدني که تردد مسافران بيشتر است، برنامه های ويژه ای از طرف نيروی انتظامي برای اين ايام در نظر گرفته شده است که اميدواريم رضايت مردم را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به تمهيدات در نظر گرفته شده توسط نيروی انتظامي برای ايام نوروز ادامه داد: از آنجايي که بسياری از منازل مردم در اين ايام خالي از سکنه است، تمام کلانتری های شهر اصفهان در آمادگي 50 درصدی به سر مي برند و بر همين اساس در کنار رعايت هشدارهای پليسي توسط مردم، مشکل خاصي به وجود نخواهد آمد.

حسن ياردوستي با بيان اين که واحد های موتوری، خودرويي و ايستگاه های پليس در سطح شهر به منظور حفظ امنيت مردم مستقر هستند، گفت: تا اين ساعت کاهش خوبي در کاهش جرايم و تخلفات نسبت به سال گذشته اتفاق افتاده است که اميدواريم اين روند تا پايات تعطيلات ادامه داشته باشد.

وی توجه به کودکان و عدم اطمينان به افراد ناشناس، پارک نکردن خودروها در مکان های خلوت و مطالعه بروشورهای مختلف به منظور پيشگيری از وقوع تخلفات و جرايم را از جمله توصيه های پليس به مردم در اين ايام عنوان کرد و گفت: در روز پاياني تعطيلات نيز نيروی انتظامي طرح ويژه ای برای حفظ امنيت مردم به ويژه در حاشيه اصفهان به اجرا در خواهد آورد تا مردم بتوانند با خيال راحت از حضور در طبيعت استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار