کد خبر: ۲۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 08 April 2015
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان البرز ۲ هزار و ۷۶۶ سبد کالا با ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال در البرز توزیع شد.
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر البرز، حسین دیناروند اظهار داشت: در اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت موفق به تهیه و بسته‌بندی تعداد 2 هزار و 776 سبد کالا در سطح استان البرز شدیم.
وی با بیان اینکه این تعداد سبد کالا مورد استفاده 10 هزار و ده نفر از افراد واجد شرایط قرار گرفت، افزود: در مجموع ارزش ریالی سبد غذایی توزیع شده در سطح استان البرز بیش از 2 میلیارد و 465 میلیون ریال بوده است.
معاون هلال احمر البرز با  اشاره به اجرای طرح نیابت در آغاز سال جدید، خاطرنشان کرد: این طرح شامل فعالیت‌هایی از جمله دیدار با خانواده معزز شهدا، عیادت از سالمندان بی‌سرپرست و ویزیت رایگان بوده است.
دیناروند با تاکید بر اینکه در این طرح از خدمات پزشکان داوطلب جهت ویزیت رایگان توام با تامین دارو توسط خیرین استفاده شد، تصریح کرد: در طرح "داوطلب یار"  از خدمات پزشکان و پیراپزشکان به منظور خدمات‌رسانی در پست‌های امداد نوروزی سال 94 نیز استفاده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار