مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هر فعالیت ورزشی باید یک پیوست فرهنگی نیز داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 14 March 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هر فعالیت ورزشی باید یک پیوست فرهنگی نیز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مجتبی جوهری در نهمین جلسه شورای راهبردی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در سال 94 که با حضور اکثریت اعضاء در محل دفتر مدیرکل و در راستای فرهنگ در ورزش و امور جوانان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت چند برابری امور جوانان نسبت به حوزه ورزش، پایه و اساس ورزش را حضور جوانان دانست.

وی افزود: هرچند در سال 94 اقدامات خوبی در حوزه جوانان صورت گرفته، اما امیدواریم در سال 95 اقدامات شایسته‌تری در این زمینه صورت گیرد که روند شورای راهبردی اهتمام بیشتر در این راستا خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه گفت: در راستای سیاست‌های بالادستی می‌توان از ظرفیت ورزش برای حل مسائل جوانان استفاده کرد.

وی با اشاره به لزوم موضوع فرهنگ در ورزش خاطرنشان کرد: باید در کنار برنامه‌های ورزشی پیوست فرهنگی نیز وجود داشته باشد و از ابزارهای فرهنگی در برگزاری برنامه‌های ورزشی، کمال استفاده را برد.

جوهری تاکید کرد: در رویدادهای ورزشی استان برنامه‌های فرهنگی در قالب پیوست فرهنگ در ورزش جزو برنامه های جانبی خواهد بود و اعتبار لازم اختصاص خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد:  تحقیق در خصوص سامانه هشدار به مسئولین در حوزه آسیب‌های جوانان در مباحث مختلف نیز باید توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان پیگیری شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار