مدیر تولید مستند شهید بهشتی:
تابناک: مدیرتولید مستند شهید بهشتی گفت: مستند سوم زندگینامه در صورت تخصیص بودجه در سال جاری ساخته شده و به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی از سیما بخش می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حمید بهشتی با اشاره به تولید قسمت سوم مستند زندگینامه شهید آیت‌الله سید محمد بهشتی اظهار داشت: مستند سوم زندگینامه شهید بهشتی در صورت تخصیص بودجه و تامین اعتبار در سال جاری ساخته شده و به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید آیت‌الله بهشتی از سیما بخش می‌شود.

وی با اشاره به ساخت مستندات قبلی پیرامون زندگی‌نامه شهید آیت‌الله بهشتی بیان کرد: مستند نخست این مجموعه در سال 88 کلید خورد و در مورد زندگی و شخصیت این شهید بزرگوار است.

مدیرتولید مستند شهید بهشتی خاطرنشان کرد: مستند شماره دوم مربوط به هفتم تیرماه و مسجد هامبورگ و ارتباطات خانوادگی پرداخته شده که در مستند شماره سوم بحث تکمیلی فاجعه هفتم تیر و بسیاری از زوایا و ناگفته‌ها بر اساس مدارک تازه به دست آمده تولید می‌شود.

بهشتی گفت: به شرط تخصیص اعتبار و تولید شماره سوم، نام این مستند تغییر می‌کند زیرا در دو شماره قبلی مظلوم لاله‌‌ها 1 و 2 بود و در شماره سوم نام آن تغییر می‌کند.

وی گفت: نویسندگی، طرح و اجرای این پروژه با خودم بوده و کارگردانی آن را رسول کدخدایی به عهده داشته است.

مدیرتولید مستند شهید بهشتی اظهار داشت: مستند شماره اول 25 دقیقه بوده ومستند شماره دوم 28 دقیقه زمان برد که هر 2 از شبکه 5 اصفهان پخش شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار