مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت : 132هزارتن آرد مورد نیاز این استان از بهترین نو گندم تامین ودر ذخیره سازی شده است.
کد خبر: ۱۹۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 09 March 2016

به گزارش ایرنا، علی نوبخت روز چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم وکنترل بازار شهرستان نیر افزود: نانوایی های استان در ایام تعطیلات نوروزی نه تنها تعطیل نیستند بلکه تعدادی از آنها به صورت شبانه روزی اقدام به پخت و تامین نان مورد نیاز مسافران، گردشگران و شهروندان می کنند.
وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین آرد مرغوب نانوایان نداریم ، بیان کرد: تعدادی از کارخانه های آردسازی نیز فعالیت خود را پس از سپری شدن دو سه روز تعطیلات اول عید آغاز می کنند تا در خدمت نانوایان برای تامین آرد مورد نیاز باشند.
نوبخت ادامه داد: سهمیه دهه اول فروردین بین نانوایی ها توزیع شده و ما مشکلی را در تأمین آرد مورد نیاز نداریم .
وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی ورود گردشگران و مسافران نوروزی به شهرهای اردبیل، نیر، سرعین، مشگین شهر و دیگر مناطق، تلاش بر این است تا بتوانیم یک فعالیت مناسب و مطلوب را شاهد باشیم.
وی با تاکید بر اینکه ما می خواهیم با پخت نان سالم میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم، اظهار کرد: خوشبختانه این ایام با اجرای طرح پایلوت کیفی سازی نان و طرح درجه بندی واحدهای نانوایی مقارن شده است.
نوبخت تشریح کرد: ترتیبی اتخاذ شده که واحدهای نانوایی منتخب در مسیرهای اصلی و پرتردد قرار داشته باشند و حتی الامکان واحدهای خبازی نمونه هر شهرستان انتخاب شوند.
وی درادامه از خرید 170تن شکر خبر دادو گفت : برای تنظیم بازار با معرفی جهادکشاورزی170 تن شکر خریداری شده و دراختیار عاملین قرار خواهد گرفت.
دراین جلسه مهدی احمدی فرماندارشهرستان نیرهم از توزیع میو شب عید خبر داد وگفت: در پنج نقطه شهر میوه شب عید از 25اسفند توزیع خواهد شد.
وی به حضور گشت های تلفیقی در ایام نوروز اشاره کردواضافه کرد:از ابتدای سال تاکنون یک هزارو844مورد از اصناف بازرسی صورت گرفته که دراین خصوص 227مورد تخلف کشف ومتخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند .
نیر در جنوب اردبیل واقع است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار