امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی، گفت: متعادل کردن اختلاف‌‌نظر نمایندگان از مهمترین ویژگی مجلس شورای اسلامی است.
کد خبر: ۱۹۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 05 March 2016
به گزارش تابناک یزد، آیت الله "محمدرضا ناصری" در خطبه‌‌های نماز جمعه یزد با تشکر از حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار کرد: مشارکت حداکثر آحاد جامعه در مناسبت‌‌های ملی و مذهبی، نشانه محبوبیت نظام اسلامی ایران در چارچوب تبعیت از ولایت فقیه است.

وی با اشاره به ضرورت تحقق اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌‌های مختلف، گفت: اجرا کردن قوانین اسلام و ترویج فرهنگ انقلاب از مهمترین رسالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جامعه اسلامی است.

امام جمعه یزد حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر وظایف مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دستاوردهای فرهنگی، علمی و سیاسی نظام اسلامی ایران، نتیجه ایستادگی در برابر توطئه‌‌های شوم استکبار جهانی است.

ناصری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی بین نسل جدید انقلاب، تصریح کرد: متعادل کردن اختلاف سلیقه و نظرهای مدیریتی نمایندگان از جمله ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی است.

وی درگیری های حزبی را آفت پیشرفت های علمی، پژوهشی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دانست و بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکیل تمام مردم جامعه اسلامی بوده و در برابر تمام مشکلات جامعه مسئول هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالگرد تأسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره)، افزود: حضور در جشن‌های شور نیکوکاری از جمله راهکارهای موثر در راستای ترویج فرهنگ احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه یزد،آیت الله ناصری همبستگی و اتحاد را از جمله نشانه‌‌های جامعه اسلامی در عرصه‌‌های مختلف عنوان کرد و ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه ایستادگی در برابر استکبار جهانی در عصر امروز است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
به این میگویند ضدٌ دموکراسی . برخورد عقاید هم چون بحث های طلبگی و مکاتبی که در حوزه های علمیه تشکیل می شوند از اسباب سازندگی و اصلاح جامعه است ؛ و بدون تضارب آراء هرگز نمی توان سرعت لازم را در پیشرفت جامعه داشت . طبیعی است که طی این مباحث برخی از خط اساسی در بروند و مشکلاتی پدید آید همانطور که برخی از اتوموبیل ها هم تصادف و برخی از هواپیما ها هم سقوط می کنند . باید دست از پیشرفت و تمدن کشید ؟!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
جناب آقای ایت اللهی تضارب ارایک جفنگ بیشتر نیست .تضارب ارا در کشور ما یعنی فتنه 88همان فتنه ای که با هوشیاری مردم به ثمرننشست اماشش ماه بعد از آن کشور سوریه رابه تلی از خاکستر تبدیل کرد اولش یک تظاهرات ساده بود مطالعه بفرمایید.درکشورهای غربی که هیچ دزدی مثل خودشان پشت دروازهاشان نایستاده معنا دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار