تاکید فرماندار مهریز :
فرماندار مهریز گفت: جلب همکاری بخش خصوصی برای جذب مسافران و گردشگران باید اولویت مسئولان ستاد سفر در این شهرستان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۹۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری سه شنبه شب در جلسه ستاد سفر شهرستان افزود: توجه به صنعت گردشگری و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای جلب گردشگران باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد .
وی ادامه داد: واگذاری بخشی از برنامه های گردشگری با نظارت عالیه به بخش خصوصی و علاقمندان به این حوزه مهم باید همواره در شهرستان مهریز در اولویت باشد .
فرماندار مهریز اظهار داشت: در شهرستان مهریز به عنوان باغ شهر استان یزد افزون بر 500 اثر تاریخی و فرهنگی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی وجود دارد که باید زمینه استفاده گردشگران از آنها فراهم شود .
رستگاری گفت: تاکنون حدود 90 اثر تاریخی و فرهنگی در زمینه های مختلف در شهرستان مهریز به ثبت آثار ملی کشور رسیده و باغ پهلوانپور نیز جهانی است .
وی اظهار داشت: در طول سال و بخصوص در ایام نوروز شهرستان مهریز همواره میزبان جمع زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی است و امسال برای پذیرش اسکان مسافران واحد های مختلفی پیش بینی شده است .
فرماندار مهریز اظهار داشت: انجام فعالیت های فرهنگی و ارزشی برای مسافران و گردشگران باید در کنار ثبت نام و پذیرش مسافران مدنظر جدی مسئولان ستاد خدمات سفر مهریز قرار گیرد .
رستگاری به راه اندازی تور داخلی گردشگری برای مسافران در بهار امسال در این شهرستان خبر داد که با همکاری دستگاه های مختلف برای بازدید گردشگران از آثار تاریخی و فرهنگی پیش بینی شده است .
شهرستان مهریز با 50هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد و بنای آن را به مهرنگار نسبت می دهند .
در سال گذشته در تعطیلات نوروز افزون بر 500 هزار مسافر از اقصی نقاط کشور از آثار تاریخی و فرهنگی مهریز دیدن کردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار