خبر تکمیل شد
از مجموع ۳۹ هزار و ۶۶۵ رأی صحیح شمارش‌شده، نتیجه‌ی نهایی آرای سایر کاندیداهای حوزه انتخابیه این شهرستان اعلام شد.
کد خبر: ۱۸۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 27 February 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا تابش پیشتاز نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردکان است.

به گفته منابع غیررسمی آرا شمارش شده در حوزه های اصلی رای گیری در شهرستان اردکان و با توجه به تفاوت فاحش آرا میان چهار کاندیدای این حوزه، احتمال نمایندگی تابش بیشتر است.

محمدرضا تابش در دوره های قبل بالغ بر ۲۵ هزار رای از مردم اردکان گرفت که البته در این دوره با ریزش چشمگیر رای مواجه شد اما همچنان نماینده مردم اردکان باقی ماند.

گفتنی است هنوز این خبر از مجاری رسمی تایید نشده است.


** 10:02

نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اردکان


فرماندار شهرستان اردکان و رئیس ستاد انتخابات حوزه اردکان آرای کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه را اعلام کرد.

به گزارش تابناک یزد «حسین اسماعیلی» با تقدیر از حضور حماسی مردم اردکان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار شهرستان اردکان با حضور پرشور خود به همگان ثابت کردند که در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی ایران همواره گوش به فرامین رهبری انقلاب هستند.

فرماندار اردکان با بیان این‌که دشمنان قسم‌خورده انقلاب از تمام ظرفیت‌ها و توان خود استفاده کردند تا بتوانند حضور و مشارکت مردم در انتخابات را کمرنگ جلوه دهند؛ عنوان داشت: با این حضور پرافتخار، مردم اردکان یک‌بار دیگر ثابت کردند که برای نظام و انقلاب ذره‌ای دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به حضور ۸۰ درصدی مردم اردکان در انتخابات هفتم اسفند ۹۴ بیان داشت: آقای محمدرضا تابش در حوزه انتخابیه اردکان با کسب ۲۵هزار و ۵۷۱ رأی، اکثریت آرا را کسب کرد.

فرماندار اردکان عنوان کرد: تعداد کل برگ‌های رأی مأخوذه در این حوزه، ۴۱هزار و ۸۴۱ عدد بوده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان اردکان وی تصریح کرد: از مجموع ۳۹هزار و ۶۶۵ رأی صحیح شمارش‌شده، نتیجه‌ی نهایی آرای سایر کاندیداهای حوزه انتخابیه این شهرستان بدین شرح است:
۱ـ آقای سیداکبر حسینی‌نژاد: ۱۲هزار و ۹۸۱ رأی، ۲ـ آقای محمدرضا فاضل‌پور: ۷۲۰ رأی و ۳ـ آقای مسیب لطفی: ۳۹۳ رأی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
مبارک است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار