رفیعی:
تابناک: مدیر مرکز بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت : با اجرای طرح نظارت بر مواد غذایی ویژه نوروز، ۶۱ هزار و ۶۲۳ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.
کد خبر: ۱۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 05 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی رفیعی اظهار داشت: تعداد بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۲۹ هزار و ۳۴۶ مورد، ۸ هزار و ۳۲۱ مورد بازدید از اماکن عمومی و یک هزار و ۶۱۰ بازرسی از اماکن بین راهی انجام گرفت.

وی بیان داشت: در بازرسی های انجام شده از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۵۱۲ مورد معرفی به مراجع غذایی داشتیم، ۱۲۷ مورد در بخش اماکن عمومی و ۱۷ مورد از اماکن بین راهی غیر بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

مدیر مرکز بهداشت محیط استان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ۲۳۳ مورد پلمپ، در بخش اماکن عمومی ۲۷ مورد و در بخش بین راهی ۱۱ مکان تعطیل شده است.

وی با اشاره به اینکه با جدیت در بحث سلامت عامه مردم ایستاده ایم، افزود: وضعیت اصفهان نسبت به سایر استان ها در خصوص نظارت بر مواد غذایی و برخورد با متخلفین بهتر است.

رفیعی اضافه کرد: در اصفهانی که بخش اعظمی از مردم از فرهنگ بهداشتی بالایی برخوردارند این میزان تخلف جای تامل و تدبر دارد.

وی گفت: عدم تعهد برخی متصدیان و به ویژه کارگران در این مراکز و عدم دلسوزی آنها سبب تخلف از سوی آنها شده است.

مدیر مرکز بهداشت محیط استان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: عدم امنیت بهداشت محیطی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته بیشترین تخلف این اصناف بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار