شهردار خالدآباد خبر داد
تابناک: شهردار شهر خالدآباد از پیشنهاد بودجه 9 میلیارد و 500 میلیون ریالی شهرداری خالدآباد به شورای اسلامی شهر برای سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹ 31 January 2015

به گزارش تابناک، محمدرضا سرافرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: لایحه بودجه پیشنهادی سال 1394 شهرداری خالدآباد شامل برآورد هزینه‌ها و درآمدها و پروژه‌های پیشنهادی به مبلغ 9 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت بررسی و اظهار نظر تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی افزود: این بودجه نسبت به بودجه سال قبل 35.7 درصد رشد داشته و در آن مواردی همچون طرح آبیاری مکانیزه فضای سبز، آسفالت معابر، تکمیل میادین انقلاب و ورودی شهر، بهسازی گلزار شهدا، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری، مرمت آثار تاریخی، نصب تابلوها و علائم‌ و خرید نرم‌افزارهای اداری جهت اجرا در سال 94 پیشنهاد شده است.

شهردار خالدآباد همچنین از آغاز عملیات اجرایی میدان ورودی شهر خالدآباد در محل تلاقی بلوار بسیج و جاده ارتباطی خالدآباد به ده‌آباد خبر داد.

وی تصریح کرد: این میدان طبق طرح مصوب به شکل بیضی ساخته شده و مساحت آن بالغ بر 10 هزار مترمربع است.

سرافرازی اضافه کرد: هزینه اجرای این پروژه در فاز نخست شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد شده که از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و منابع داخلی شهرداری تأمین خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار