معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد
تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از فعالیت 800 دستگاه اتوبوس در ایام نوروز در کلانشهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 02 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علیرضا صلواتی با بیان این مطلب اظهار کرد: 800 دستگاه اتوبوس در خطوط متفاوت اتوبوسرانی در ایام نوروز در حال سرویس‌دهی است و همچنین 11 هزار تاکسی در شهر اصفهان در میادین و آثار تاریخی شهر اصفهان فعال هستند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: بیش از 100 پارکینگ در نقاط مختلف در حال سرویس دهی هستند البته پارکینگ‌های مرکزی شهر به صورت شبانه‌روزی فعال هستند، همچنین برای اولین بار در کل کشور به منظور کاهش ترافیک در مرکز شهر اتوبوس گردشگری در ایام نوروز فعال شده است.

صلواتی با بیان اینکه مسافران بدون استفاده از خودروی شخصی با پرداخت حداقل هزینه می‌توانند از مکان‌های دیدنی شهر بازدید کنند گفت: در مسیر گردشگری که از پل خواجو پیش‌بینی شده است 30 اثر تاریخی و محلات مورد بازدید قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک و اتلاف وقت مسافران دارد، گفت: 13 دستگاه اتوبوس گردشگری در فاصله 20 دقیقه یکبار حرکت می‌کند و در آینده در نظر داریم مسیرهای گردشگری را توسعه دهیم تا همه آثار تاریخی، فرهنگی و مذهبی را پوشش دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار