محمد مایلی‌کهن درمورد اینکه ظاهرا کمیته اخلاق قرار بوده به مصاحبه او با BBC فارسی رسیدگی کند، گفت: این مسئله را از کسانی بپرسید که آن را بیان کرده‌اند. من ٣١سال در بخش‌های مختلف ورزش مدیریت کرده‌ام از اداره ورزش شمیران گرفته تا اداره ورزش شهر ری، من معاون اداره کل ورزش تهران هم بوده‌ام و می‌دانم که با چه رسانه‌ای صحبت کنم، آن موقع صحبت من با BBC بد است؟! BBC دشمن شده و لابد CNN و سایر رسانه‌ها رفیق فابریک هستند؟!
کد خبر: ۱۷۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 10 February 2016
مدیر فنی تیم ملی امید در این مصاحبه به جنگ خود علیه منتقدانش ادامه داد و گفت: ریشه و تیشه دست آدم‌های مافیایی نیست، اگر بود اکنون استخوان‌هایم هم پودر شده بود. از جناب سرافراز مدیر‌کل محترم صداوسیما می‌خواهم که به من فرصت صحبت‌کردن در رسانه ملی را بدهد.
مایلی‌کهن از کنایه‌زدن به برنامه نود و کی‌روش هم فراموش نکرد و گفت: فساد فقط گرفتن پول نیست. من هم قبول دارم که فردوسی‌پور یا همان کی‌روشی‌پور پول نمی‌گیرد اما وقتی فردی ذهن یک جامعه را خراب می‌کند، فسادش بیشتر از پول گرفتن نیست؟! تیم ملی فوتبال علی اصغری بازی می‌کند و بعد می‌گویند کی‌روش برند است. ایشان در آن‌سوی آب‌ها برند است. او در پنج سالی که در فوتبال ما بوده چه کار کرده است؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار