کد خبر: ۱۷۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 04 February 2016

«روزنامه قانون» در گزارشی با تیتر «اصولگرايان در بحران اضافه نامزد» به موضوع انتخابات و وضعیت اصولگرایان در این انتخابات می پردازد. این روزنامه در این گزارش می نویسد: «سكانس‌هاي آخر نمايش وحدت در ميان اصولگرايان اكران مي‌شود.

نقال‌هاي اين جريان كه چندان هم با بازي سياست اين روزها آشنا نيستند،هر روز براي سنجش افكار اسامي‌را روانه بازار سياست مي‌كنند كه بدون مشتري باز مي‌گردد. اين جريان آنقدر در ماه‌هاي منتهي به انتخابات واژه وحدت، ائتلاف و اتحاد را به زبان آورده كه اين كلمات پر مغز ديگر در ميان مردم به شوخي سطحي تبديل شده‌است.

در آخرين اقدامات، ليست‌هايي را جريان‌هاي نزديك به اين جبهه در فضاي مجازي ورسانه‌ها مشغول انجام ماموريت‌ هستند، منتشر كردند. ليست اول اسامي‌تاريكي كه نام حتي يكي از آنها براي زمين زدن اين جريان كافي بود! اما نام برخي افراد در اين ليست آنقدر تيره بود كه بلافاصله بازيگردانان اين جريان همزمان با دريافت بازخورد‌هاي منفي از ارائه اين ليست در فضاي مجازي به زودي آن را رد كردند.

ليست‌هاي مجازي ولي واقعي

بازي دوم از زماني شروع شد كه رسانه‌هاي نزديك به اين جريان چارت كلي محافظه‌كاران را نمايش دادند. در اين ادعا كه مربوط به ليست تهران بود، درج شد:«لیست ۳۰نفره ائتلاف اصولگرایان در تهران با ۴ روحانی، ۶ زن و ۱۴ داوطلب جوان در لیست نهايي مي‌شود.»

در حالي كه سكوتي مشكوك اين جريان را فرا گرفته بود، ليستي مشابه همين چارت كلي در فضاي مجازي منتشر شد. ليستي كه در آن خبري از اصولگرايان معتدل و طرفداران اكثريت مجلس فعلي نبود.

نكته ديگر اين ليست اختصاص دادن بيش از 25 درصد ليست به جريان پايداري بود. افرادي كه گفته مي‌شود سهم بيشتري مي‌خواهند و احتمال زدن زير ميز ائتلاف در روزهاي آخر و ارائه ليستي جدا از جانب آنها وجود دارد. موتلفه كه تمام دارايي‌‌اش را به پاي پايداري نيز داد هم از اين ليست سهمي‌نداشت و تنها آل اسحاق را آنها در ليست منتشره قرار دادند!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار