خسروی خبر داد:
تابناک: رييس پليس آگاهي استان اصفهان از افزايش تيم‌هاي گشت پليس آگاهي و اطلاعات در سي و سه‌ پل اصفهان براي تامين امنيت اخلاقي اين محدوده خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 28 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا، هر ساله، همزمان با ايام نوروز، كلانشهر اصفهان پذيراي انبوه مسافران نوروزي از اقصي نقاط كشور و استان اصفهان است؛ حجم بالاي مسافر و توريست در اين شهر تاريخي، مذهبي و ديدني، تلاش مسوولان آن را در جهت تامين امنيت، سلامت و رضايت مهمانان نوروزي به همراه دارد.

با اين وجود، گاهي مشاهده مي‌شود كه افرادي عموماً غيربومي و بعضاً‌ از دسته اراذل و اوباش، با تجمع در اين مكانهاي پرتردد و مملو از مسافر مزاحمت‌هايي را براي بازديدكنندگان و عابران ايجاد مي‌كنند.

سي و سه‌پل اصفهان، يكي از اين اماكن شلوغ كلانشهر اصفهان است كه تامين امنيت آن براي پليس اصفهان از اهميت ويژه‌اي برخوردار است.

سرهنگ ستار خسروي، رييس پليس آگاهي استان اصفهان اعلام كرد: با مذاكرات انجام شده در جلسه مسوولان امنيتي استان، مقرر شد تعداد تيم‌هاي گشت پليس در محدوده سي و سه‌ پل اصفهان افزايش يابد.

وي با اشاره به وجود گشتي‌هاي پليس آگاهي و اطلاعات اصفهان در اين منطقه، افزود: طبق هماهنگي‌هاي انجام شده با رييس پليس اطلاعات اصفهان، قرار بر اين شد كه كنترل تيم‌هاي گشت اطلاعات در اين محدوده افزايش يابد.

سرهنگ خسروي، حضور گشت آشكار پليس را در كاهش جرايم، تاثيرگذار عنوان كرد و گفت: بنده نيز شخصا در اين منطقه حاضر خواهم شد و از نزديك وضعيت موجود را رصد خواهم كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار