کد خبر: ۱۵۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از راهیابی دو نمایش از این استان به بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر امسال خبر داد.

ابراهیم شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز دارای پتانسیل‌های بسیار خوب فرهنگی و هنری است و این استان تاکنون هنرمندان بسیاری در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر را به کشور معرفی کرده است.

وی افزود: به عنوان نمونه امروز استان البرز به عنوان یکی از قطب‌های اصلی هنر مذهبی و ارزشمند و فاخر تعزیه است در کشور شناخته می‌شود و با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم هنر نمایش در البرز را توسعه دهیم.

معاون ارشاد استان البرز گفت: خوشبختانه طرح‌های خوبی نیز در این زمینه اجرا و اجرای طرح‌های فوق موجب به توسعه هنر نمایش در البرز شده است.

شریفی گفت: امسال با تلاش هنرمندان تئاتر البرز و همچنین حمایت‌های ارشاد، تعدادی از آثار منتخب استان به جشنواره تئاتر فجر ارسال شد که از این میان دو اثر برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره فوق پذیرفته شدند.

وی افزود: این موفقیت نشان می‌دهد که تلاش‌های هنرمندان البرزی به ثمر نشده است، البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم که امیدواریم این فاصله در سال‌های آتی کمتر شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: در بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر دو اثر به نام‌های "ساده با تو یک ترانه" به کارگردانی ندا قربانیان و نمایش "یک زندگی بهتر" به کارگردانی محمد رضا مرتضوی از استان البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

شریفی با بیان اینکه هنرمندان استان البرز در بخش‌های نمایشی نیازمند حمایت بیشتری هستند، گفت: وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان البرز برنامه‌ریزی لازم را در این زمینه انجام داده‌اند و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته بتوانیم بخش مهمی از نیازهای هنرمندان البرزی در بخش‌ نمایشی را برآورده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار