فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد، با اشاره به تعاملات خوب دستگاه قضا با نیروی انتظامی، پیشگیری از جرم را نیازمند مشارکت تمام سازمان‌های مرتبط و عزم همگانی دانست.
کد خبر: ۱۵۰۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۵ 23 December 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان، حسین نجفی  در دیدار با دادستان این شهر با تأکید بر اینکه انسان در جامعه امن، رشد اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیدا می‌کند، رونق اقتصادی کشور از جمله بازار، اشتغال و کسب و کار، را در گرو امنیت در جامعه دانست.

وی با اشاره به جایگاه و تأثیر والای امنیت در همه ابعاد مادی و معنوی زندگی اجتماعی، گفت: امنیت همراه با احساس امنیت، برای مردم مهم است و مردم این دو مقوله را از دستگاه‌های امنیتی کشور خواستار هستند.

نجفی با اشاره به اینکه تأمین امنیت جامعه نیازمند مشارکت همگانی است، خواهان مشارکت همه دستگاه‌های مرتبط و مردم شد و ادامه داد: امنیت همراه با عدالت از مطالبات مهم و به‌حق مردم جامعه است و ناجا نیز در این وادی تلاش دارد، تا در تأمین امنیت، حقی از مردم ضایع نشود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیشگیری و درمان جرم در اولویت کاری نیروی انتظامی است، گفت: به سبب تعامل خوب مردم و سایر سازمان‌های موثر در پیشگیری از جرم همچون آموزش و پرورش با نیروی انتظامی شاهد توفیقات خوبی در این دو مقوله در شهرستان هستیم.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به تعاملات خوب دستگاه قضا با ناجا افزود: پیشگیری از جرم با مشارکت تمام سازمان‌های مرتبط نیازمند یک عزم همگانی بوده که دستگاه قضا تاکنون در این موضوع خوب عمل کرده و قابل تحسین است.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از جرم در جامعه، یادآور شد: امروز نیروی انتظامی در این زمینه اقدام به تشکیل کلانتری خدمات قضائی، دوایر اجتماعی و مشاوره در کلانتری‌های سطح شهر کرده و این امر باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس شده است.

نجفی از امنیت به عنوان یک فرآیند اجتماعی که حاصل تعامل و کارکرد همه گروه‌ها، بخش‌ها و افراد جامعه است، دانست و تصریح کرد: نظم و امنیت مطلوب و پایدار بدون مشارکت جدی و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه، محقق نمی‌شود.

در ادامه دادستان شهرستان خرم‌آباد با تأکید بر هم‌اندیشی مسئولان قضائی و انتظامی شهرستان و فعالیت چشمگیر فرماندهی انتظامی خرم‌آباد، گفت: این رویه رو به رشد امنیت شهر خرم‌آباد میسر نمی‌شود، مگر با تدبیر فرمانده لایق، دلسوز و ولایت‌مداری که با هدف خدمتگزاری به مردم به سکانداری انتظامی شهرستان می‌پردازد.

سعید رازانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در زمینه ارتقای سطح امنیت اجتماعی جامعه در مسیر درست رشد و پیشرفت قرار گرفته و در پیشگیری از ناهنجاری‌ها و انحرافات اجتماعی گام‌های موثر و چشمگیری برداشته که جای امیدواری و خرسندی است.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی در شهرستان خرم‌آباد از وضعیت مطلوبی برخوردار است که این فرصتی مناسب برای دو سازمان بوده تا به اهداف مشترک که همان تأمین امنیت اجتماعی پایدار جامعه است، برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار