دوره تربیت مربی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک، در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 22 December 2015
دوره تربیت مربی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک، در معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، شیرین جاسمی مدیر آموزش‌های آزاد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی در مهدهای کودک، با مهارت‌های زندگی و مفاهیم دینی و اجتماعی آشنا خواهند شد.

وی افزود: آشنایی با روش‌های ارتباط و آموزش خانواده، اختلالات رفتاری و عاطفی، مباحث علوم و ریاضی، شیوه‌های قصه‌گویی و بازی و اسباب‌بازی و کاردستی و هنر از دیگر سر فصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

جاسمی در ادامه با اشاره به نقش مهم و تعیین کننده دوران پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان، تصریح کرد: در این دوران مهم یادگیری کودکان عمیق‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌شود و توانایی‌های آنان در جنبه‌های مختلف رشد، شکوفا می‌شود و پایه‌های اصلی شخصیت کودکان شکل می‌گیرد.

وی افزود: در اجرای این دوره آموزشی تلاش می‌شود، در راستای کمک به ایجاد محیطی غنی و پر بار، رشد و پرورش کودکان در این سال‌ها تضمین شود.

مدیر آموزش‌های آزاد معاونت آموزشی خاطر نشان ساخت: بدون شک وجود مربیان آموزش دیده، ضمن کمک به فرایند مهارت‌آموزی کودکان، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

 در این دوره آموزشی مربیان و مدیران ضمن گذراندن 90 ساعت کلاس‌های تئوری و عملی، 30 ساعت در دوره کارآموزی نیز شرکت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار