فرمانده انتظامي خرم‌آباد
فرمانده انتظامي خرم‌آباد از دستگيري دو سارق احشام و کشف 28 راس گوسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۴۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 21 December 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستا ن، سرهنگ "حسين نجفي"در اين رابطه گفت: در پي اخبار واصله مبني بر يک فقره سرقت احشام در يکي از روستاهاي تابعه شهر خرم‌آباد بلافاصله عوامل پاسگاه انتظامي سپيدشت، با تشکيل گروهي ويژه ضمن حضور به موقع در صحنه و انجام تحقيقات ميداني با کمک مردم، گذرگاه‌هاي خروجي و کوه‌هاي اطراف روستا را کنترل و عرصه را بر سارقان تنگ کردند.
وي در ادامه افزود: سارقان پس از رها کردن احشام از محل متواري ولي با تعقيب و گريز فراوان ماموران پاسگاه‌، سرانجام در مناطق كوهستاني کوه‌هاي اطراف دستگير و در نهايت 28راس احشام سرقتي نيز كشف شد.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد خاطر‌نشان کرد: ماموران ضمن تحويل کامل 28 راس گوسفند مسروقه به مال‌باخته و مستند‌سازي صحنه سرقت، سارقان را به يگان انتظامي انتقال که در بازجويي‌هاي اوليه به بزه انتسابي معترف شدند.
نجفي گفت: سارقان با پرونده متشكله به همراه مال‌باخته جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شدند.
سرهنگ حسين نجفي فرمانده انتظامي خرم‌آباد
پرونده سارق دورودي با 12 فقره سرقت
فرمانده انتظامي دورود، از دستگيري سارق محتويات و لوازم خودرو، ادوات كشاورزي و سرقت احشام با 12 فقره سرقت در اين شهرستانخبر داد.
سرهنگ "هدايت‌الله حسنوند" گفت:در پي وقوع چند فقره سرقت محتويات داخل خودرو‌، لوازم قطعات ادوات كشاورزي با شيوه‌ي خاصي در شهرستان دورود، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار تجسس كلانتري 11شهرستان قرار گرفت‌.
وي افزود‌: ماموران پس از كار اطلاعاتي و بررسي صحنه‌هاي سرقت و سرنخ ‌هاي موجود‌، سارق را به هنگام فروش تعدادي از وسايل مسروقه شناسايي و دستگير كردند.
حسنوند تصريح كرد‌: با انتقال متهم به يگان انتظامي، در بازجويي‌هاي فني به 12 فقره سرقت محتويات و لوازم خودرو، ادوات كشاورزي و سرقت احشام در دورود اعتراف كرد.
در اين رابطه يك نفر مالخر نيز دستگير و پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
منبع: پايگاه خبري پليس
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار