مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ‌کرمانشاه از کاهش 74 درصدی سرقت سیم و کابل برق در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 20 December 2015
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ‌کرمانشاه از کاهش 74 درصدی سرقت سیم و کابل برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، علیمراد مرادی‌مجد در جلسه ستاد مبارزه با جرایم خاص استان که امروز(29 آذر) در محل سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: شرکت توزیع برق یکی از سازمان‌های آسیب‌پذیر در حوزه سرقت است.

وی ادامه داد: در طول سال 1392 حدود 30 میلیارد ریال سرقت سیم و کابل برق در استان داشتیم که با همکاری ویژه نیروی انتظامی این رقم در سال 93 به هشت میلیارد ریال کاهش یافت که حاکی از کاهش 74 درصدی سرقت سیم و کابل برق در استان کرمانشاه است.

مرادی‌مجد تصریح کرد: امسال نیز روند نزولی کاهش سرقت سیم و کابل برق تا شهریور ماه ادامه داشت، اما در ماه‌های مهر و آبان مقداری افزایش پیدا کرد.

وی همچنین در خصوص روشنایی معابر سطح شهر کرمانشاه گفت: 122 نقطه توسط نیروی انتظامی به عنوان نقاط تاریک سطح شهر کرمانشاه شناسایی شده که مامورین این شرکت تاکنون بخش قابل توجهی از این نقاط را پوشش روشنایی داده‌اند.

این مقام مسئول افزود: البته برخی از این نقاط شناسایی شده همچون انتهای بلوار سجاد به سمت شهرک زیباشهر نیاز به ایجاد خطوط روشنایی کامل دارد که انجام این مهم نیاز به زمان بیشتری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار