کمالشهر، شهری بی نشان از نام خود
مسئولان باید دلسوزانه برای رفع مشکلات کمالشهر قدم برداشته و ساکنان این شهر نیز نباید از مطالبات و پیگیری خواسته‌های به حق خود دست بردارند .
کد خبر: ۱۴۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 16 December 2015
دومین جلسه از سلسله جلسات معتمدین کمالشهر با حضور علی آقازاده شهردار سابق کرج برگزار شد.
در این نشست شهردار سابق کرج با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات کمالشهر اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت‌ها و المان‌های شهری کمالشهر به هیچ وجه با نام این شهر تناسبی ندارد و جوابگوی جمعیت 130 هزار نفری آن نیست.
آقازاده افزود: کمبود فضای سبز، امکانات بهداشتی و ورزشی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مردم این شهر را درگیر کرده است.
وی در ادامه به مشکل قفل ترافیکی این شهر نیز اشاره کرد و گفت: ترافیک کمالشهر به خصوص در ساعات اولیه صبح و اواخر عصر وقت زیادی از مردم می گیرد .


وی با اشاره به نامناسب بودن زیرساخت‌های عمرانی ، فرهنگی ، اجتماعی و ... در برخی نقاط کمالشهر گفت: در برخی از مناطق کمالشهر از جمله خرمدشت و پیشاهنگی عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد که طی چند سال گذشته  برای رفع آنها اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است .
آقازاده در ادامه بر ضرورت همکاری ارگان‌های دولتی برای رفع این معضلات تاکید کرد و ابراز داشت: در شهرهای کوچکی چون کمالشهر درآمد شهرداری پاسخگوی نیاز مردم نیست، لذا مسئولان باید در این حوزه به کمک شهرداری بیایند و با اصلاح قانون مدیریت شهری راه را برای توسعه شهرهای محروم هموار کنند.
وی در ادامه با تاکید بر اجرای طرح‌های گردشگری در این شهر گفت:‌ بدون شک اجرای طرح‌های مناسب گردشگری می‌تواند رونق  اقتصادی را به کمالشهر بازگرداند .
وی گفت: برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های مناسب حق  تمام ساکنان کمالشهر با جمعیتی بالغ بر 130 هزار نفری است .

وی اظهار کرد: در کنار این که مسئولان باید دلسوزانه برای رفع مشکلات کمالشهر قدم برداشته و ساکنان این شهر نیز نباید از مطالبات و پیگیری خواسته‌های به حق خود دست بردارند .
وی در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت انتخاب نماینده‌ای آگاه و دلسوز از سوی مردم اشاره کرد و گفت: انتخابات مجلس انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز است .
شهردارسابق کرج افزود: مردم باید کسانی را به عنوان نماینده خود راهی خانه ملت کنند که امتحان خود را به خوبی پس داده‌ند .
آقازاده تصریح کرد:‌ امروز وضعیت کشور به گونه‌ای است که صلاح نیست  افرادی که سابقه کار مناسبی ندارند روی کار بیایند .
وی اضافه کرد:‌ مردم باید قبل از اینکه به نامزدی رای دهند از سابقه فعالیت، دغدغه‌ها و اهدافش به خوبی شناخت پیدا کنند .
وی گفت: بدون شک  مردم می توانند باکسب آگاهی و شناخت کافی، بهترین افراد را به عنوان نماینده خود راهی خانه ملت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار