معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه فرصت تمدید کارت مرزنشینی در استان را تا 15 دی‌ماه امسال عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 15 December 2015
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه فرصت تمدید کارت مرزنشینی در استان را تا 15 دی‌ماه امسال عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، هاشم پیراینده جمعیت کل خانوارهای مرزنشین در استان کرمانشاه را بیش از 125 هزار خانوار اعلام کرد و گفت: از این تعداد بیش از 113 هزار نفر اقدام به ثبت‌نام برای دریافت کارت مرزنشینی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: تاکنون حدود 109 هزار کارت مرزنشینی در استان کرمانشاه صادر شده که برخی پرونده‌ها دارای نواقصی هستند و براساس اعلام سازمان توسعه تجارت تا 15 دی‌ماه امسال فرصت دارند کارت‌های خود را رفع نقص کنند.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مرزنشینان تا تاریخ مذکور فرصت دارند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و نسبت به رفع نواقص پرونده‌های خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت برای آنان کارتی صادر نخواهد شد.

پیراینده با بیان اینکه تاکنون در استان کرمانشاه 800 کارت بازرگانی صادر شده است، افزود: تنها دارنده کارت بازرگانی می‌تواند از آن استفاده کند و صاحب این کارت نمی‌تواند آن‌ را در اختیار فرد یا افراد دیگری قرار دهد.

این مسئول در پایان یادآور شد: در صورتی که کارت بازرگانی در دست افراد غیر مشاهده شود از طریق مراجع ذی‌صلاح ابطال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار