مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از آغاز طرح نوروزی این جمعیت در خدمات رسانی به مسافران در سطح این استان خبر داد .
کد خبر: ۱۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 16 March 2015
آغاز طرح نوروزی هلال احمر استان یزد
به گزارش تابناک یزد، حمید پارسائیان افزود: در این طرح که تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد نسبت به ارائه خدمات امداد و نجات اقدام می شود .
وی ادامه داد: انجام فعالیت های فرهنگی و بخصوص فراهم کردن زمینه اقامه نماز مسافران در کنار برنامه های امداد و نجات جزو برنامه های محوری این جمعیت است .
وی اضافه کرد: برپایی خیمه های اقامه نماز در تمامی مبادی ورودی در کنار فعالیت های مختلف در سطح این استان پیش بینی شده که با قوت انجام می گیرد .
این مسوول اظهار داشت: راه اندازی 9 پایگاه ثابت هلال احمر در مناطق مختلف استان از دیگر برنامه های مهم این جمعیت در بهار امسال است که با تدابیر اندیشیده شده در ایام نوروز تمام محورهای مواصلاتی استان یزد زیر پوشش پست های امداد و نجات خواهد بود.
پارساییان گفت: 300 نفر از اعضای جوانان هلال احمر استان در دوره های مختلف برای راهنمایی مسافران نوروزی شرکت کرده اند و آموزش های لازم را فرا گرفته اند .
وی افزود: اعضای جوانان هلال احمر در طول فصل بهار و تعطیلات نوروز نسبت به ارائه خدمات لازم به مسافران فعالیت می کنند و تمامی تهمیدات لازم صورت گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از استقرار 27 پست امداد و نجات در مبادی ورودی و محورهای استان یزد خبر داد و گفت: طرح ویژه نوروز برای پانزدهمین سال متوالی همزمان با سراسر کشور فعالیت های لازم را انجام می دهند .
پارسائیان افزود: توزیع بروشور، لوح های فشرده، چادرهای دوستدار کودک و بسیاری برنامه های فرهنگی دیگر در قالب طرح نوروزی در سطح استان اجرا می شود .
به گزارش ایرنا، وی در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت در مرکز جفرافیایی ایران قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار