سرپرست معاونت فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان اصفهان خبر داد
تابناک: سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با فرا رسیدن بهار و سال جدید طرح‌های آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی به صورت همزمان با سراسر کشور در تمام بقاع متبرکه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن امیری در اصفهان اظهار کرد: امسال به دلیل همزمانی سال جدید با دهه فاطمیه، آرامش بهاری به سوگ یاس نبوی خواهد نشست.

وی در ادامه تصریح کرد: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی همزمان با سراسر کشور از دوم فروردین ماه در تمام بقاع متبرکه آغاز و تا پنج فروردین ادامه دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: طرح آرامش بهاری نیز همزمان با سراسر کشور از 28 اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: بستر جذب مسافران و زائران نوروزی در بقاع متبرکه در سطح استان نیز به خوبی آماده‌سازی شده و آماده پذیرایی از تمام مسافرانی است که قصد استفاده از این فضاها را دارند.

امیری در ادامه خاطر نشان کرد: شعار سال 94 حظ فرهنگی در جوار بقاع متبرکه است.

وی در ادامه عنوان کرد: در این راستا سعی شده تا با طراحی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مسافران و زائرانی که به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند هدیه فرهنگی داده شود.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: برپایی سفره‌های هفت‌سین قرآنی، مراسم سال تحویل، ایستگاه‌های خیمه‌های معرفت، برگزاری سه نوبت نماز جماعت و... از جمله برنامه‌های ویژه ایام نوروز در جوار بقاع متبرکه است.

وی اضافه کرد: سال 93 اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در اجرای این برنامه‌ها رتبه نخست را در کشور به دست آورد و امیدواریم که سال 94 نیز با اجرای خوب و مناسب این برنامه‌ها در وهله نخست رسالت فرهنگی خود را به خوبی اجرا و در وهله دوم رتبه برتر خود را در سطح کشور حفظ کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار