شهردار سنندج مطرح کرد
شهردار سنندج در جلسه طرح سوال اعضای شورا با اشاره به سوال مطرح شده درباره استخدامی‌ها در شهرداری و سفارش اعضای شورا به شهردار برای استخدام افراد گفت: بسیاری از سفارشات تلفنی بوده است، خود اعضای شورا حتما به خاطر می آورند این نفرات چه کسانی بوده‌اند.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 05 December 2015

به گزارش تابناک کردستان، کامیاب شادمان در نشست طرح سوال یک عضو شورای شهر از خود، بخشی از استخدامی های شهرداری سنندج را به سفارش اعضای شورای شهر مرتبط دانست.

وی خطاب به اعضای شورا که آنها هم نسبت به این استخدامی ها از شهردار سوال داشتند گفت: مگر شما نمی‌دانید که شهرداری نیروی مازاد دارد و طبق قانون استخدام نداریم، پس چرا باز هم افرادی را برای استخدام معرفی می کنید.

شهردار سنندج پا را از این نیز فراتر گذاشت و در جواب دیگر عضو شورا که خواست افرادی را که از سوی شورا سفارش شده معرفی کند، اظهار کرد: من آمار سفارشی‌ها را همراه ندارم اما بسیاری از سفارشات تلفنی بوده است، خود اعضای شورا حتما به خاطر می آورند این نفرات چه کسانی بوده‌اند.

وی گفت: در اسفند سال گذشته طبق درخواست خود من از بازرسی استان تیمی در شهرداری مستقر شدند و تمامی امور مربوط به املاک را بررسی کردند.

شادمان افزود: اگر تخلفی از سوی هر مسئولی در شهرداری شده باشد آنها به صورت قضایی پیگیری می‌کنند.

وی تاکید کرد: مواردی که شورای شهر در مورد تخلف املاک مطرح می کند در زمان تصدی من در شهرداری نبوده است.

شهردار سنندج گفت: از 218 مصوبه شورای شهر سنندج، 182 مورد تاکنون اجرایی شده است که نشان از توجه شهرداری به مصوبات شورا است.

وی در مورد عدم راه اندازی تونل انقلاب هم خاطر نشان کرد: نزدیک به 9 میلیارد تومان برای پروژه و تملک منازل در محدوده پروژه هزینه شده است.

شادمان با بیان اینکه این پروژه برای تکمیل علاوه بر رفع 2 معارض به 5 میلیارد تومان دیگر نیاز دارد، گفت: تصمیم گیری در مورد 2 معارض اکنون به شورای حل اختلاف محول شده است و پس از نتیجه آن می‌توانیم پروژه را به انجام برسانیم.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار