تا پایان هفته
تابناک: کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی جو پایدار تا پایان هفته بر روی استان اصفهان ادامه خواهد داشت و همین موضوع باعث وقوع پدیده اینورژن مي‌شود و شرایط را برای انباشت آلاینده ها مهیا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶ 23 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسن خدابخش اظهار کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی شرایط پایداری تا پایان هفته بر روی استان اصفهان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت به دلیل استقرار هوای سرد در سطح زمین و وقوع پدیده اینورژن شرایط برای انباشت آلاینده ها مهیا خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بر اساس جو پایدار حاکم بر استان تا پایان هفته روزهای چهارشنبه و پنج شنبه آلودگی به بالاترین میزان خود خواهد رسید و بر اساس پیش بینی‌ها وضعیت کیفیت هوای اصفهان به مرز هشدار خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: برای 24 ساعت آینده دمای هوای شهر اصفهان بین 15 تا منفی دو درجه متغیر خواهد بود، و در همین مدت چوپانان با 18 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و شهرضا با منفی 8 در جه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقاط استان هستند.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر بر اساس اعلام مرکز پایش کیفی هوای اصفهان مستقر در اداره کل محیط زیست استان اصفهان میانگین وضعیت کیفی هوای اصفهان 141 وبر این اساس کیفیت هوای اصفهان در حال حاضر برای گروه های حساس ناسالم است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار