تابناک: کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی افزایش انباشت آلاینده‌ها را برای امروز نشان می¬دهد.
کد خبر: ۱۳۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 17 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسن خدابخش، اظهار کرد: بر اساس آخرین بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان هوا در حالت سکون بوده و بر میزان انباشت آلاینده‌ها افزوده می‌شود و کیفیت هوا همچنان برای همه افراد ناسالم خواهد بود.

وی ادامه داد: از اواخر امروز به تدریج سامانه ناپایداری وارد استان می‌شود و از میزان غلظت آلاینده کاسته می‌شود و پدیده قالب از نظر آلایندگی در پایان هفته فقط غبار صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ورود یک سامانه بارش زا همراه با وزش باد از غرب استان، اظهار کرد: سیستمی که وارد استان می‌شود ضعیف بوده و قسمت‌هایی از شمال و شمال‌غرب را در بر خواهد گرفت.

خدابخش افزود: از روز چهارشنبه سیستم به سمت مرکز استان نیز کشیده شده و بارش‌های پراکنده¬ای نیز برای اصفهان به همراه خواهد داشت البته به علت حرکت کند؛ این سیستم تا پایان روز یکشنبه بر روی استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به علت وزش باد برودت هوا محسوس‌تر بوده و سردی هوا بيشتر احسال مي‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین 16 تا صفر درجه سانتی گراد متغیر خواهد بود، همچنین در این مدت خور با 18 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و فرودگاه شهید بهشتی با دمای منفی 5 سانتی گراد سردترین نقط استان خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار