کد خبر: ۱۳۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 16 November 2015

به گزارش تابناک یزد،رئيس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان یزد از ثبت نام ۱۹ هزار نفر از مردم یزد برای سفر به کربلا در اربعین حسینی خبر داد و گفت: به طور قطع این آمار تا روزهای نزدیک به اربعین افزایش خواهد یافت.

سید حبیب الله میرخلیلی اظهار داشت: این تعداد ثبت نام شده افرادی هستند که قصد تشرف به حرم مطهر سید الشهدا (ع) به صورت پیاده را دارند و از نجف تا کربلا با کاروان پیاده روی همراه هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز تعداد زیادی از مردم یزد در این کاروان پیاده روی شرکت کرده و پیاده به حرم امام حسین (ع) مشرف شدند، عنوان کرد: استان یزد سال گذشته عهده دار موکب‌های پذیرایی کاروان‌های پیاده‌روی روز اربعین نیز بود.

میرخلیلی بیان کرد: امسال نیز استان یزد عهده دار موکب پذیرایی کاروان پیاده روی روز اربعین در جوار حرم حضرت ابوالفضل (ع) است و وظیفه طبخ ۸۰۰ هزار غذا برای زائران را متقبل شده است.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین نیز به همین منظور در یزد راه اندازی شده است، عنوان کرد: این ستاد در محل حسینیه آقا در خیابان انقلاب یزد واقع شده است و مردم می توانند نذورات خود را برای پذیرایی از عزاداران پیاده کاروان‌های اربعین در کربلا به این ستاد تحویل دهند.

میرخلیلی یادآور شد: با توجه به اینکه یزد عهده دار طبخ ۸۰۰ هزار غذا برای زائران در روز اربعین است، افزود: این ستاد به کمک‌ها و نذورات نقدی و غیرنقدی و تجهیزات آشپزی نیاز دارد که به طور قطع با همراهی و کمک مردم یزد این تجهیزات آماده به کربلا ارسال می شود.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عالیات استان یزد از مردم خواست تا برای کمک رسانی و کسب اطلاع از نیازهای ستاد اربعین استان یزد، به حسینیه آقا مراجعه کرده و با این ستاد همراهی و همکاری کنند تا بتوانیم میزبانی شایسته‌ای از عزاداران حسینی در کربلای معلی داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار