سرمایه‌گذار دومین هتل پنج ستاره کرمانشاه گفت: هدف گذاری ما این است که اسفندماه سال 95 در این هتل مهمان بپذیریم.
کد خبر: ۱۲۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 15 November 2015
سرمایه‌گذار دومین هتل پنج ستاره کرمانشاه گفت: هدف گذاری ما این است که اسفندماه سال 95 در این هتل مهمان بپذیریم.

محمدرضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، از پیشرفت 40 درصدی احداث دومین هتل پنج ستاره کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این هتل در بلوار طاقبستان کرمانشاه و جنب ورزشگاه امام خمینی(ره) در حال احداث است، یادآور شد: زیربنای این هتل 20 هزار متر مربع است.

سرمایه‌گذار دومین هتل پنج ستاره کرمانشاه اظهار کرد: این پروژه در چهار طبقه به اضافه پارکینگ احداث می‌شود و با هتل پنج ستاره دیگر کرمانشاه بسیار تفاوت دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: برای این هتل سه سالن همایش، یک رستوران سنتی، دو رستوران مدرن، یک سینمای 25 نفره، واحدهای تجاری، نمایشگاه و ... در نظر گرفته شده و به علاوه در خود مجموعه هتل استخر و فضای ورزشی تعبیه شده است.

وی معتقد است، دومین هتل پنج ستاره کرمانشاه تمام استانداردهای جهانی یک هتل پنج ستاره را دارد و با آنچه که پیش از این در کرمانشاه ساخته شده تفاوت دارد.

به گفته سرمایه‌گذار این پروژه، این هتل 81 اتاق دارد که شامل 20 اتاق یک نفره، 20 اتاق دو نفره، 20 اتاق سه نفره، 20 سوئیت و یک اتاق ویژه عروس است.

 ناصری رقم هزینه شده برای احداث این هتل تاکنون را هفت میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برآورد ما برای کل هزینه‌های ساخت این هتل 25 میلیارد تومان است.

وی گفت: از این رقم 10 میلیارد تومان آن از صندوق توسعه ملی برای ما تصویب شده که هنوز از آن استفاده نکرده ایم و فعلا با سرمایه شخصی کار را پیش می‌بریم.

سرمایه‌گذار پروژه هتل پنج ستاره کرمانشاه با بیان اینکه کار اجرایی ساخت هتل تقریبا از ابتدای امسال آغاز شده، بیان کرد: ساخت پروژه با روند خوبی پیش می‌رود و در آستانه نصب اسکلت فلزی است.

ناصری در پایان از اینکه این پروژه مورد بی‌میلی مسئولین استان قرار گرفته انتقاد کرد و ادامه داد: این در حالیست که رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدیدی که از پروژه داشت آن را بسیار خوب ارزیابی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار