رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مطرح کرد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طبق مصوبات ستاد رفع موانع تولید خراسان رضوی تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان رضوی به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 14 November 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی راضیه علیرضایی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: 5 کارگروه در ستاد رفع موانع تولید خراسان رضوی وجود دارد که مسائل مربوط به صنایع را در حوزه‌های بانک و مسائل مالی و تعیین تکلیف بدهی‌های واحدهای تولیدی  را در وهله نخست پیگیری کرده است.

وی تصریح کرد: سایر مصوبات این ستاد در گروه کاری مربوط به محیط زیست و شرکت‌های زیربنایی برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز صنعت و پس از آن بررسی و حل مشکلات تولید در حوزه‌های گمرک، مالیات و تأمین اجتماعی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: علاوه بر این مصوبات دیگری در حوزه معادن  برای حل مسائل آنها با دستگاه‌های مرتبط از جمله منابع طبیعی به تصویب رسیده است.

علیرضایی در ارتباط با اثربخشی مصوبات ستاد رفع موانع تولید خراسان رضوی، بیان کرد: ستاد تسهیل مصوباتی دارد که شامل همه افراد می‌شود که نمونه آن خرید دین مطالبات شرکت‌ها توسط بانک‌ها است که این بخشنامه به تازگی صادر شده همچنین یک سری مصوباتی پیرو قانون رفع موانع تولید نیز از ابتدای سال در حال ابلاغ هستند و اثربخشی آن‌ها نیاز به زمان دارد.

وی با اشاره به دیگر موضوعاتی که در ستاد رفع موانع تولید خراسان رضوی مصوب شده، خاطرنشان کرد: به تازگی مصوباتی در حوزه اهدای تسهیلات به مشاغل خانگی و برای قرض‌الحسنه شدن وام‌های این حوزه ابلاغ شده که در دستور کار برای اجرا قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: تعدادی از مصوبات نیز مربوط به واحدهای ویژه است که برای واحدهای دیگر اثر ندارد، اما باید در نظر داشت که خراسان رضوی از تبعیت اقتصاد کشور نمی‌تواند خارج باشد. امید می‌رود با بسته خروج از رکود کشور این مشکلات برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار