معارفه مدیر کل جدید گمرک استان، سخنان معاون رییس جمهوری در امور زنان درکارگاه ملی مداخله در فرآیند طلاق،امضای تفاهم نامه همکاری قوه قضاییه و دولت، افتتاح کارگاه بین المللی قنات و سبک متفاوت عزاداری مردم یزد از مهمترین عناوین خبری استان در هفته گذشته بود.
کد خبر: ۱۲۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 14 November 2015

به گزارش تابناک یزد،مدیرکل سابق گمرک استان یزد گفت: این مجموعه در چند سال گذشته با رشد و جلب توجه بازرگانان از میان 124گمرک کشور رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

سیداصغر چاوشی زاده در آیین تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید گمرک استان یزد افزود: در هشت سال گذشته با روان سازی و رایزنی برای حضور بازگانان یزدی در گمرک استان هم اکنون شاهد آن هستیم که 75 درصد این تاجران ، تشریفات گمرکی خود را در استان انجام می دهند.
***
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طلاق عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی و تهدید کننده خانواده های ایرانی است .
شهیندخت مولاوردی در کارگاه ملی مداخله در فرآیند طلاق در یزد افزود: بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و استفاده از روش های عالمانه مداخله در راستای کنترل و کاهش طلاق ضروری است.
***
با حضور مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تفاهم نامه همکاری پیشگیری از وقوع جرم در مراکز مشاوره سراسر کشور به امضا رسید.
***
کارگاه بین المللی تکامل فناوری قنات و سایر سازه های آبی وابسته با حضور کارشناسان 10کشور جهان و معاون وزیر نیرو در یزد آغاز بکار کرد.
***
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد طی میز گردی در ایرنا با اشاره به درخواست نماینده ولی فقیه در یکی از استان ها برای استفاده از سبک عزاداری یزدی ها گفت: مردم یزد در عزاداری های خود برخلاف دیگر استان ها بیشتر به نوحه و محتوای آن و نه ابزار و وسایل عزاداری توجه دارند.
***
معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در حاشیه کارگاه ملی مداخله در فرآیند طلاق در استان یزد تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.
***
محمد باقر الفت، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نشست مشترک ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی با ستاد انتخابات، هیات نظارت و فرمانداران استان گفت: باید با فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی که قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات به بداخلاقی و اقدام های خلاف قانون می پردازند برخورد جدی قانونی صورت گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار