ورزش کرمانشاه در هفته جاری (16 تا 21 آبان) رویدادهای زیادی را پشت سرگذاشت که از جمله آن ها می توان به درخشش فاطمه کرمجانی در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا و اعزام چند نفر از ورزشکاران استان به مسابقات جهانی ووشو و فوتبال اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 12 November 2015
ورزش کرمانشاه در هفته جاری (16 تا 21 آبان) رویدادهای زیادی را پشت سرگذاشت که از جمله آن ها می توان به درخشش فاطمه کرمجانی در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا و اعزام چند نفر از ورزشکاران استان به مسابقات جهانی ووشو و فوتبال اشاره کرد.

اولین رویداد ورزشی کرمانشاه در این هفته که می توان به آن اشاره کرد حضور مسعود حجی زواره تکواندوکار استان در مسابقات آزاد کراوسی به همراه تیم ملی بود که وی پس از کسب دو پیروزی به دلیل مصدومیت و برای تشدید نشدن آن از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد.

وی که در آخرین رنکینگ المپیکی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، در رده پنجم وزن 80- کیلوگرم قرار گرفته است، موقعیت خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارد و در صورتی که بتواند در مسابقات ماه آینده مکزیک مدال بگیرد می تواند سهمیه المپیک را نیز کسب کند.

** درخشش کرمجانی در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا

فاطمه کرمجانی بانوی قایقران کرمانشاهی که در مسابقات آب های آرام قهرمانی آسیا حضور یافته بود با کسب یک طلا و یک نقره در این مسابقات خوش درخشید.

کرمجانی ابتدا و در مسافت 500 متر این مسابقات با زمان دو دقیقه و 26 ثانیه موفق به کسب مدال نقره شد و پس از آن در کانوی یک نفره ماده 200 متر نیز توانست با زمان 52 ثانیه و 225 صدم ثانیه زودتر از تمام رقبا به خط پایان برسد و مدال طلای مسابقات را کسب نماید.

** کرمانشاه قهرمان مسابقات کیوکوشین کاراته کشور شد

یکی دیگر از رویدادهای ورزشی کرمانشاه در هفته جاری مربوط به قهرمانی استان در مسابقات کیوکوشین کاراته کشور سبک ماتسوشیما بود که تیم شهید حمید حسینی کرمانشاه با کسب 24 مدال طلا، 19 نقره و 47 مدال برنز در تمام رده های سنی قهرمان شد.

در این مسابقات که به میزبانی هرسین برگزار شد آذربایجان غربی با 11 نشان طلا، 13 نقره و هفت برنز و تهران با 9 طلا، 11 نقره و 9 برنز به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

** کسب مدال برنز تیراندازی قهرمانی آسیا توسط لعیا محمدی

تیم ملی طپانچه جوانان ایران در حالی موفق به کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا شد که لعیا محمدی تیرانداز جوان کرمانشاهی را نیز در ترکیب خود می دید.

همچنین تیم تفنگ بادی ایران نیز که مریم سلیمی دیگر دختر تیرانداز کرمانشاهی را در ترکیب داشت با وجود شایستگی نتوانست روی سکو برود و از کسب مدال باز ماند.


** حضور دو فوتسالیست کرمانشاهی در ترکیب اعزامی به مسابقات جام جهانی کوچک

در این هفته همچنین ترکیب نهایی تیم ملی فوتیال بانوان ایران برای حضور در مسابقات جام جهان کوچک از سوی کادر فنی اعلام شد که در میان نفرات اعزامی نام مهسا نظری و سارا شیربیگی دو ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می خورد.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران قرار است روز 27 آبان راهی گواتمالا شود تا از سوم تا هشتم آذر ماه به مصاف برزیل، پرتغال و کاستاریکا تیم های همگروهی خود برود.

** پیروزی تیم بعثت مقابل پرسپولیس در لیگ دسته دوم فوتبال

در آغاز هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور بعثت کرمانشاه در خانه به مصاف پرسپولیس گناوه رفت و در نهایت موفق شد با تک گل دقیقه 73 صابر خوشنام حریف را شکست داده و صاحب سه امتیاز مسابقه شود.

بعثتی ها با این پیروزی 12 امتیازی شدند و با یک پله صعود در مکان سوم جدول صعود کردند تا با تیم دوم هم امتیاز و در فاصله سه امتیازی صدر جدول قرار بگیرند.

** اعزام مریم هاشمی به مسابقات قهرمانی جهان

مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی به عنوان نماینده وزن 70- کیلوگرم بخش ساندای ایران به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شد.

سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از 23 آبان ماه در شهر جاکارتای اندونزی برگزار می شود و هاشمی با توجه به کسب دو مدال طلای دورهای قبل یکی از شانس داران کسب مدال به حساب می آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار