با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز لذا این استان می‌تواند به عنوان یکی از استان‌هایی که دارای امداد هوایی داشته باشد متصور شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 10 November 2015
علی اصغر احمدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با استاندار البرز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه توسعه خدمات امدادی یکی از مهمترین طرح‌هایی است که در دستور کار ویژه جمعیت هلال احمر است اظهار داشت: تلاش می‌شود تا با توسعه خدمات در بخش‌های مختلف هلال احمر مسیر خدمات رسانی به مردم را بیش از پیش کنیم.
وی تأکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز لذا این استان می‌تواند به عنوان یکی از استان‌هایی که دارای امداد هوایی داشته باشد متصور شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به فرودگاه پیام افزود: در این راستا می‌توانیم با تعامل و هماهنگی بیشتر در ایجاد این مهم اقدامات مناسبی را انجام دهیم.
احمدی خاطرنشان کرد: هلال احمر با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های که دارد می‌تواند در داخل و خارج کشور امدادرسانی‌ها را انجام دهد، لذا ایران به واسطه داشتن هلال احمر در خاورمیانه می درخشد.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر تاکنون در بسیاری از حوادث توانسته کارنامه درخشانی را در بحث امدادرسانی‌ها داشته باشد افزود: در این راستا هلال احمر با حضور به موقع خود در حوادث مختلف در کاهش آمار سوانح بسیار موثر تلقی می‌شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه سخنان خود بر بحث توسعه آموزش‌ها به مردم تأکید کرد: در هنگام بروز حوادث و تا آمدن نیروهای امدادی شهروندان با آموزش‌هایی که فرا گرفته‌اند می‌توانند به همنوعان خود کمک کرده و در کاهش آمار تلفات و مجروحان نقش موثری را داشته باشند.
احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه آموزش‌های امداد و نجات به مردم باید یکی از مهمترین برنامه‌های این جمعیت باشد افزود: بحث مسائل امداد و نجات باید به صورت عمومی باشد و مردم از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.
به گفته وی عمومی کردن آموزش‌های امداد و نجات در یک برنامه پنج ساله گنجانده می‌شود.
احمدی با اعلام اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در این حوزه است گفت: در این راستا می‌توانیم با ایجاد شعب و پایگاه‌ها در تربیت نیروهای آموزش دیده در بخش امداد و نجات موفق عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار