تأمین و تزریق فاکتورهای انعقادی برای بیماران هموفیلی به صورت رایگان صورت می گیرد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 03 November 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز: رئيس اداره بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی شیراز در در سمینار آموزشی مراقبت در هموفیلی با بیان اینکه 692 بیمار با اختلال انعقادی هم اکنون برای دریافت خدمات درمانی و فاکتورهای انعقادی مورد نیاز خود زیر نظر مرکز آموزشی درمانی شهید دستغیب هستند، اظهار کرد: بیشترین آمار مبتلایان به این بیماری در فارس، پس از شیراز، مربوط به مرودشت، کازرون، داراب و لامرد است.

دکتر داوود حدادی ادامه داد: در دنیا نزدیک به400 هزار بیمار با اختلال انعقادی، شناخته شده اند که از این تعداد، حدود هشت هزار بیمار مربوط به کشور ایران است.

وی افزود: هم اکنون تأمین و تزریق فاکتورهای انعقادی، ویزیت پزشک متخصص هماتولوژی، خدمات رادیولوژی،  تزریق فرآورده های خونی و بسیاری خدمات دیگر، بر اساس بسته خدمتی بیماران هموفیلی به صورت رایگان برای این بیماران انجام می پذیرد.

در سمینار آموزشی مراقبت در هموفیلی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، شرکت کنندگان با مسایل مربوط به مبتلایان به این بیماری از جمله رایگان بودن تأمین و تزریق فاکتورهای انعقادی و رایگان بودن خدمات رادیولوژی آشنا شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار