کد خبر: ۱۲۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 01 November 2015
به گزارش تابناک یزد، آیت الله موسوی تبریزی گفت: قبلا فقط باید از مراجع چهارگانه در خصوص فردی استعلام گرفته می شد اما امروز برخی اعضای شورای نگهبان مطرح می کنند که باید از امنای محل هم استعلام شود که این کار خلاف شرع و خلاف قانون است؛ حالا می توان گفت که در زمان های قدیم، امنای محل شناخته می شدند اما امروز اداراتی مثل اداره کل اطلاعات، ثبت احوال، نیروی انتظامی و دادگستری بالاتر از امنای محل می تواند سابقه و صلاحیت افراد را ثابت کند.

 علاوه بر آن امروزه گاهی مشاهده می کنیم که خانواده ای، همسایه دیوار به دیوار خود را نمی شناسد، حالا چگونه می خواهند تحقیقات محلی کنند؟

به گزارش روز نو وی خاطرنشان کرد: همانگونه که بنده داماد آیت الله العظمی نوری همدانی هستم، برادر بنده آقا سیدمحسن موسوی تبریزی نیز داماد آیت الله العظمی نوری همدانی است. یعنی دختر ایشان را به همسری گرفته است، اما در دوره ای از انتخابات و پس از این که آقا سیدمحسن یکی دو دوره نماینده خبرگان بود، برای تأیید صلاحیت او به محله زندگی ایشان که در قم بود مراجعه کرده بودند و از همسایه او پرسیده بودند که آیا خانم ایشان حجاب ش را خوب رعایت می کند؟ این آدمی که این کار را کرده بود، آدم شورای نگهبان در قم بود؛ همین ها هستند که کشور ما را کوچک و عقب افتاده می کنند. این افراد یا نمی فهمند چه می کنند یا این که مصداق آن ضرب المثل هستند که به خاطر یک روسری، بازاری را به آتش می کشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار